Lördag 9 maj....

Åhh va dagen har gått i ett i dag....Vakna faktiskt inte så tidigt med tanke på att ja blivit pensionär o lägger mig så supertidigt...Kostar att bli gammal tydligen..hahah....Iaf så va ja o barna nere på Netto butiken o handlade..typ storhandlade...så jädrans tungt va det..höll på att börja o grina flera ggr o lämna påsarna på plats...hmmm....iaf så när vi nästan e hemma så går påsjäveln sönder...åhhh ja va så arg att ja koka..visserligen hade ja andra påsar men det var ju ännu tyngre nu ju...fan me...men vi kom iaf hem som tur va..och när ja kommer hem så inser ja att ja har glömt en hel del fast att vi va inne på Willys me...o inte nog me d..hade ju den förbannade tvättstugan me så d va bara ner me tvätten och sen vidare till kronis...Välkommen till verkligheten Annso!!!!!

Melwin fyller ju 9 imorn så jag har varit en duktig mamma idag o bakat en hel del..lr ja d va väl kanske o ta i..men det vart iaf bullar, dumlekakor och kärleksmums...dom sistnämda hade ja aldrig gjort förrut och jag kan helt ärligt säga att dom sög jag verkligen på....fan asså dom smaka inte alls som mammas...jaja...men övning ger färdighet antar ja =O)...

Nu e d snart robinson o d ska bli riktigt gött att sätta sig i soffan o bara ta det lugnt...så alla ha en trevlig lördag va ni än må hitta på....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0