1A Maj...

Idag e d ingen vanlig dag för idag fyller lilla Tyra 2 år Grattis Grattis!!!!

Ja hopp så satt man helt själv i soffan..tanken va ju att gå ut på Sahara Hotnights ikväll....MEN ja orkar fan inte...känner mig lite deppig och har nog funderat på lite allt möjligt hela dagen...o så kände ja för att bara vara själv o ta d lugnt...Inte ofta ja känner så men nu gjorde ja d...har haft så himlans mycket att tänka på hela veckan, sovit knappt en hel natt eftersom nätterna har kantats med mardrömmar eller sjuka barn...så ja har haft en tung vecka...Så ja antar att d blir sängen tidigt idag...ska nog kolla på "Singing bee" först..gillar d programmet skulle faktiskt kunna tänka mig att söka dit...men bara tänkt och det e ju tanken som räknas säger dom som vet =O)....

Imorgon så blir det en tur på stan med mina systrar Linda & Alex...Ska bli kul..träffade dom visserligen förra helgen på tivolit..men tror att det blir utan barn denna gång...Sen så blir det till att gå hem till Helena på kvällen för lite party och jag antar att det blir en massa skvaller från kryssningen som ja skulle ha följt med på....ska bli intressant o höra =O)
 
Igår så hann ja me o träffa älsklingen en snabbis me efter jobbet..kändes så skönt att bara få krama o pussa på han lite...så på söndag så ska ja åka till han o då vill ja lova att det blir mys mys mys och återigen en massa mys *längtar*



Detta kort e mitt favvokort på oss...

Älskar dig mest!!!!

Nä nu e d snart dax för "Singing Bee"

Ha en trevlig 1a Maj alla......

Förresten nån som har demonstrerat?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0