Måndag hela veckan....

Min önskan att det bara skulle vara Elliot som skulle drabbas av magsjuka va ju som sagt bara en önskning...Melwin fick skiten i natt...o han mår inte så bra än...så det blir till o va hemma imorn me...Fan ja hatar verkligen att va hemma från jobbet när man bara har provisions baserat ...men va farao ska man göra då..har ju inte så mycket val...Får jobba gärnet när ja e tillbaka istället =O)...Har ju lite andra jobb planer...men mer om det när det  har gått i lås o bom hehe....har bara tagit det lugnt idag annars...O jag kolla på "Days of our lives" helt otroligt att det kan gå 1 månad mellan gångerna man ser o nog fan e dom i stort sett samma scen som sist när man kolla..hahah...dom har verkligen heltids jobb dom dära skådisarna...visserligen e dom flesta kassa men dom duger ju o titta på hahaha...Kolla en sväng på "Glamour" me..asså den serien börjar ju o balla ur ordentligt...men jag har ju följt den serien från början så det e ju dumt o sluta se den nu =OP....

Fan det börjar o rycka i restarmen...JAG MÅSTE  ÅKA UTOMLANDS SNART!!!!!! Får krupp snart...vill ju ha sommar o sol och VÄRME!!! Men ja kan börja med vår...tänk va skönt att få hänga in jackan i garderoben, slippa mössan, sjalen o vantarna....
Förresten e d nån som vet om det är varmt på Mallorca i maj? Men det känns ändå som at det kommer att kosta lika mycket att åka till thailand får se vad det blir...Vill ju helst till thai..har man väl vart där så duger ju inge annat...men å andra sidan så får ja väl trösta mig med att ja va där 2ggr förra året...men fan me ja vill ju dit i år me....

Idag gjorde ja min plikt som flickvän me =O)...en liten surprise till min hårt arbetande älskling till VD o ja hoppas att det gjorde hans dag lite bättre...han sa det iaf =O)...

Nä nu blir det nog sängen...har ju inte sovit så himlans mycket dom 2 senaste dagarna pga mina juvelers magsjuka...

Natti.....

(P.S Du finns i mina drömmar all night long...;o) D.S)

Kommentarer
Postat av: Elin

gumman, ja kanske komemr till kga i helgen? ses då om du kan? :D kramkram, jag längtar också till värmen...jag & martin åker ju nånstans i sommar, men vet inte var, en sista minuten kanske :)

2009-03-03 @ 23:50:17
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Elin

gumman, ja kanske komemr till kga i helgen? ses då om du kan? :D kramkram, jag längtar också till värmen...jag & martin åker ju nånstans i sommar, men vet inte var, en sista minuten kanske :)

2009-03-03 @ 23:55:22
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0