Lite partybilder från helgerna som vart.........

Det har ju varit välldigt mycket festande nu ett par helger...Visst jag har haft jättekul MEN man e ju inte 20 längre...och jag hade hellre varit hemma o myst med älsklingen så här i efterhand, så dags att bli efterklok då..hehee..men vi får ta vara på dom kommande helgerna ist......

Här är iaf lite bilder från dom respektive helgerna.....

Första Helgen:

Melodifestivalfest bhemma hos Helena....

             

Andra helgen:

Utgång en fredag med min kära lillebror och hans kompis som INTE kom in på krogen för att han var för full...

         
 
Tredje helgen:

Tjejfest hemma hos Marielle (lr ja det var ju en kille me..men han var fan i mig mer feminin än va ja ä...hahaha..men en riktigt rolig prick....mycke ska man höra innan öronen faller av...hahha)


               

Ja det var några av bilderna....Jag hade galet kul...mådde sjukt dåligt en utav helgerna och jag är JÄVLIGT glad att jag inte e 20 år längre för jag hade aldrig pallat med party varje helg.....

Kommentarer
Postat av: Elin

Å va fina bilder gumman, dax för en partyhelg för oss snart va??? du, efter att jag kommit hem från Mallis kan vi ta en helg ;) jag kommer till Kga vet du;) kan vi itne bestämma en helg???????? i Maj?????puss miss u snygging.

2009-04-20 @ 00:14:36
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0