Värdens sämsta uppdatering...

Jaopp det har jag lyckats med...Bra lr dåligt....jaja ska försöka iaf att dra veckan som vart....

Fredag så åkte ja ju till älsklingen efter jobbet...min vecka att bo i karlstad...Pga av mitt dåliga humör så va vi inte dom bästa vännerna under vissa delar av helgen...men man kan ju inte alltid ligga på topp och jag hade ju inte mått bra under ett par dar...Nått som va fel men kunde inte sätt fingret på det..hmm...Iaf så lyckades vi ju iaf mysa till det lite....

På lördan va vi på bio...



En riktigt bra film..har ni inte sett då gå o se den...kankse va lite för lång så vi fick båda träsmak i arslet..men men..den va riktigt bra iaf =O)... Vi va även en sväng på stan, Bergvik, IKEA , EM möbler eftersom älsklingen ska köpa en ny soffa...Får se vilken det blir...

Söndan så mös vi till det riktigt...kollade på ett par filmer..



Changeling oxå en riktigt bra film..men fan va maktlös man skulle känna sig om man levde på den tiden...SE DEN!!!!!



Appaloosa...mindre bra film...Ngn typ av western...inte riktigt våran typ av film...Men den dög ju o kolla på....

Ja det va våran helg.....

Måndag så spelade älsklingen spel med killarna och ja va hemma helt själv och kl 23,15 så gick ja o la mig..orka ju inte vänta hur länge som helst heller...Hade oxå köpt en liten överraskning till Johan...=O) som låg o vänta på han....Tisdan så jobba ja som vanligt...börjar o bli riktigt trött på det jobbet nu...men tyvärr så e nog alla jobb så skulle ja tro...man e aldrig nöjd....lr rättare sagt jag e aldrig nöjd heheh...bara att bita ihopa och se glad ut..det e ju trots allt ett jobb....Åkte hem tisdan eftersom ja hade ärenden att göra i Kga på onsdan före jobbet...Älsklingen åkte till Sthlm på ngt möte o ja sov helt själv i det stora huset..."klapp på axeln" där...många konstiga ljud där ska ni veta...o ja va inge mörkrädd..hehe...(lite ljug..men det kan ja ju inte erkänna...hahah) Torsdag mys på hög nivå..hade lagat "Tomat o Fetaost paj" till älsklingen tills att han kom hem från Sthlm...och den va mega god så ja låg på plus....tur för mig d..hehe...
Ja o idag e d fredag..sitter med färg i håret och kolla på Lets dance samtidigt som ja bloggar detta...ja kan allt göra många saker samntidigt haahahah.....

trevlig kväll 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0