Våran helg...

Jag och barna har haft en jättelugn helg...Bortsett ifrån att jag har städat hela lgh och tvättat allt i tygväg eftersom det har luktat mindre gott...Men nu tror ja att det mesta e borta...visst det kommer liten doft ibland...men det kan ja leva med...

Har ju mått illa och haft ont i magen ett par dar nu..ingen aning om vad d kan tänkas vara...(o lugn älskling ja e inte gravid...krävs 2 för det har ja hört...=oP) men ja har väl kanske något virus i kroppen så istället för att vara förkyld och febrig så mår ja illa o ont i magen...inge gött vill ja lova...Men inte så konstig egentligen barna varit sjuka och att johan varit lr rättare sagt är sjuk än och jag har ju umgåtts med dom ett par dar..så d vore väl konstigt annars om ja inte vart dålig...

Förresten har ju glömt att säga...ja har ju gjort hårförlängning...jätttefint o allt...MEN...inte min grej...trivs inte alls och tycker det e för långt (Hallå...det e ju d som e grejen med hårförlängning)... men iaf så jag funderar på att ta ur det mycket tidigare än ja ska...Inte så kul att gå med uppsatt hår varje dag..men ja funderar som sagt fortfarande....Tänkte ta kort seno lägga ut så får ni säga vad ni tycker.....

Vad har ni gjort i helgen????

XoXo

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh va synd att du inte trivs.

Det är faktisk ett stort steg m hårförl. även om många tror att det inte känns osv. Sj så trovs jag asbra när jag har det.



Hoppas du får en fin söndag.

Kram K

2009-01-18 @ 15:23:46
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Alexandra och Tyra

Kika in hos mig!

Du har fått en mammablogg utnärkelse av mig!

Puss, och Krya på dig!

2009-01-18 @ 20:16:55
URL: http://alexandratyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0