Sagt från Elliot...

Jag satt o spelade "Den försvunna Diamanten" med barna nu på eftermiddan och jag vann ju givetvis =O)...Men Elliot kom med en bra kommetar...Jag slog 6or rätt så många gånger och så säger han..."Mamma du e bra på 6"...hahah ja visste inte vart ja skulle ta vägen...och det värsta va att han reagerade inte ens på att han sa fel...hahahah...kan tänka mig att det han skulle säga var att jag va bra på att slå sexor...hahah...ja dom barnen dom barnen..underbara när dom själva vill..hahah...

XoXo

Kommentarer
Postat av: Alexandra och Tyra

Haha!

Den lilla godingen!

Sa M ngt idag? Haha! Kram..

2009-01-09 @ 15:24:56
URL: http://alexandratyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0