2009....

Fredag idag då...har inte haft nån lust alls o blogga på ett par dar vilket ni säkert har märkt...En liten downperiod har gjort sig påminnd....Kanske inte e så konstigt egentligen...Saknar älsklingen som en liten tok, håller ju på med camebrigde kuren me..ingen lek vill ja meddela...ni som gått på den vet exakt vad ja menar...Fick käll (hur nu d stavas) av min kära mor idag för att jag håller på med kuren...hon sa.."men Fia du e ju inte tjock du har bara lite bred benstomme"..ehhh...hur tolkar man det..visst ja vet att ja inte e överviktig...men va fan några kilon bort gör ju ingen direkt ledsen....lr? Och med denna kur så försvinner ju kilona lite fortare..man äter ju endast 470 kalorier på en dag och inget mera....men nu känner ja att jag kanske inte ska fortsätta mera iaf inte ren kur eftersom jag inte mår så himla bra utan jag ska nog börja med kombinerad kur, byta ut en påse mot ett mål mat...men samtidigt så e ja så besviken på mig själv att jag inte kanske klarar mer än 6 dar i rad när tanken var 10 dar från början..men va fan...om man inte mår bra..då måste d ju vara tillåtet...

Vill nu bara att dagarna ska gå fort för snart så kommer ju älsklingen hem...WIIIIEEEEE....Bara hoppas att vi kan träffas med en gång lr iaf att han kan komma hit så att jag får lite närhet..för det har ja saknat big time...Känslan att bara ligga nära han i hans famn den e fan i mej oslagbar....Det e ngt speciellt med den killen....Kan inte riktigt förklara vad det är...men det är ngt som finns där som gör mig alldeles knäsvag..kan till o med komma på mig själv att bara stirra på han för att han e så jädrans snygg....Och snart så e d hans födelsedag me..har värsta presenten till han..iaf om jag får säga det själv..hahaha...
Fast att han sårade mig himlans mycket med att åka till thailand utan mig så kan man ju inte vara förbannad på "en sån här söt farbror" om han hade fått säga det själv...hahahaha...Han kanske har lärt sig en läxa nu att han inte kan vara utan mig och mitt stöninga sätt *LOL* lr som han han säger "du e allt en svår tjej du"..och visst det håller ja med om..man kan ju inte vara som alla andra =O) för då e d ju ingen som märker en....



JOHAN....HOPPAS VERKLIGEN ATT DU FATTAR HUR MYYYYYYCKET JAG TYCKER OM DIG!!!!!!!!

XoXo



Kommentarer
Postat av: Elin

naaaah va gulligt :) hihi.

här ligger jag & är apsjuk:( och gumman, du är inte bred alls! så vet du. kram:)

2009-01-02 @ 21:28:14
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Alexandra och Tyra

Hej!

Nu är överföringen klar! = ) Tack för lånet!

Uppdatera med våra party bilder = )

Pussss....

2009-01-04 @ 19:52:36
URL: http://alexandratyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0