Psykiskt utmattad....

...Japp det var min vardag dom senaste dagarna...Har inte haft ngn energi, inte sett nån glädje i ngt..asså helt otroligt pisstråkig....Tycker lite synd om min kära "halv-sambo" (Varannanvecka sambo) han har verkligen försökt att muntra upp mig..men tyvärrr inte gått så himla bra...Anledningen till att jag inte haft en toppenvecka önskar jag att ja visste men anar att mycket har med jobbet att göra..det e så förbannat orättvist..vissa e favoriter o andra inte o d märks vill ja lova...inte ja bryr mig om i vangliga fall men just denna vecka har jag inte kunnat undgå det...Jaja som jag hoppas iaf att snart så kommer det ett nytt jobb i min vardag =O)...Ja ska kanske inte klaga..det e ju trots allt ett jobb och det betalar mina räkningar men man måste få klaga lite me...Måste nog vara inne i en tllfällig deprission...tillfällig e kanske en underdrift ën lång tillfällig deprission e nog mer sant....

Fan känner att ja måste komma bort ett tag...en resa till solen hade inte vart fel..hade ju en planerad till Thailand..men som vanligt med min tur så fick jag avboka den...men ja har lite andra planer så det löser sig nog iaf..även om det inte blir Thailand.....*hopppas*...

Sitter just nu HELT själv hemma hos älsklingen, han e i Sthlm med jobbet o antar att dom sitter på en resturang nu med en öl i handen..hahaha...Jaja det e han värd efter en hel vecka med mig..hihi..men även solen har sina mörka fläckar =O)...Så jag har varit en duktig kicka och satt på en tvät och plockat ordning så att det e fint o snyggt imorn när älsklingen kommer hem...=O) Tilläggas ska oxå att jag kommer att sova al by my self i detta stora hus...o d e inte lite konstiga ljud som låter här...mycke konstiga ljud...men ja lova älsklingen att inte bli mörkrädd...men å andra sidan så står ju han för det...;o)
Kollar på 4ans "Sveriges sämsta bilförare"..och plötsligt så ser ja hopp för min del ang körkortet...fan ja måste ta tag i det..ska göra d nu till våren....Och det e ju tanken som räknas har ja hört..hihi....

Men ja måste ju bara nämna att ja fick världens bästa massage igår utav älsklingen..behövdes kan ja lugnt säga...känns som m att jag håller på att få "musarm"...HAHAHA..lr ja iaf nästan..har värsta verken i högra sidan av nacken  ner i armen...men å andra sidan så kostar det ju o ligga på topp....

Nä nu blir d att ta d lite lugnt...

P.S.....Älskling saknar dig otroligt mycke  tack för att du står ut med mig när ja e som värst...;o) D.S

Kommentarer
Postat av: Elin

heej gumman :D tråkigt att du varit dålig..men det kommer ljusare dagar :) Om inte annat så till VÅREN! :D

uuhh sova ensam i stora huset inte roligt alls :P äsch det kommer gå jättebra:) det e vinden som viner & huset som knakar vet du :) puss & kram hörs snart!

2009-02-12 @ 23:14:19
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0