Ny dag, nya möjligheter and antother loveley day in H...

Tisdag idag..dagarna bara rullar iväg och snart e d helg igen =O)...Kommer att bli en riktigt familjehelg...ska med mina systrar till Lek o Buslandet i Örebro på lördan och sen så kanske ja ska följa med dom på söndan me o shoppa i Örebro på Marieberg utan barn...får se hur det slutar..men det är ngt jag ser fram emt iaf...Måste ju försöka aktivera barna lite nu när jag ska ha dom i 2 veckor så att dom inte hotar med att dom vill till pappa med en gång...hehe....

Fick svar igår på min "hemlige grej" i karlstad..och dessvärre så måste jag avböja det...eftersom det inte kommer att lösa sig praktiskt vilket ja tycker välldigt synd eftersom jag skulle behöva lite omväxling i mitt misserabla liv..=O/....Men å andra sidan så har ja ju lite andra saker på gång..så den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge säger dom som vet..hehe...

Ja snart så måst ja ta bussen in till stan...inte så kul med tanke på att jag inte börjar förrens kl 11.45 och bussen går 09.38...så det blir ett antal timmar inne i stan..tänkte att ja kanske skulle ta o leta på ngt solarium..för nu e ja blekare än blekast...fan skrämmande att se sig själv i spegeln ju....men men...det går ju att åtgärda =O)..tur för mig d...hahha...

Så är det ju fetisdagen idag me...synd bara att ja inte gillar semlor så himlans mycket för då hade det ju varit en anledning till att äta lite sötsaker...

Nej nu känner ja tt det blir mycket ordbajseri...så dax att sluta...

Ha en trevlig dag alla ni där ute.....

Kommentarer
Postat av: Karin

Önskar att jag inte gillade semlor spec mycket men jag e SÅLD på dom små asen...hehe men jag har bara ätit EN iår, bra för o vara mig iaf :)

2009-02-26 @ 01:30:02
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej gumman :) på frågan på Face om var dina vänner tagit vägen...så... är jag här .. i Linköping :(:(.....kommer om tvåveckor till stan, då måste vi ses. kram

2009-02-26 @ 23:22:31
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0