Fredagen den 13:e....

Är ju en dag som många INTE gillar..personligen så har ja inge emot denna dag...asså ingen otur mer än vanligt....Men idag..så fick jag ett samtal och jag är glad samtidigt välldigt ledsen att jag fick det samtalet...Än en gång så blir jag förbannad på mig själv att jag är så jävla godtrogen och tror gott om allt o alla...fattar inte hur ja lyckas hela tiden...Fast när det en närstående så hoppas man ju inte att det inte ska vara sant...men nu har d hänt lite för mycket saker för att ja ska tro tvärtom...Än en gång ska man gå på magkänslan, hjärtat lr ska man lyssna på huvet....tyvärr denna och sista gång så lyssnar jag nog på huvet...men som sagt har ju bara mig själv att skylla....OCH det är ju bara min tur....lr otur..beror på hur man tolkar det...=O/

Ngn annan som tror på att fredagen den 13:E för otur med sig??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0