Får man fika om man är vegetarian???

Elliots fråga som han kläckte när vi satt och åt potatisgratäng o fläskfile igår kväll...Efter att ha ätit upp köttet så kommer han på att han är vegetarian eftersom han har ätit upp all sallad han fick och dessutom tagit lite mer sallad...Och eftersom jag hade banankaka i ugnen så var han ju tvungen o fråga om man fick fika om man var vegeterian...både Johan o ja kolla på varann samtidigt...hahah...Men vi lugnade elliot o sa att man fick inte äta kött om man var vegetarian men att man fick äta fika....=O)...Undrans tro vart barn får allt ifrån....

Kollade ju givetsvis på melodifestivalen =O)...Det var ju riktigt många låtar som va bra igår och vi va faktiskt överrens om alla förrutom Lili & Sussie  och Måns...vilken som skulle få platsen i finalen...kansk eingen skräll att det vart Måns...den va ju riktigt bra iaf =O)...En riktig Annso-låt som som elin hade sagt =O)



Tropic Thunder fick förgylla våran kväll me..inte så bra men den dög.....

Vi hade iaf en riktigt mysig kväll med god mat, efterätt och en massa godis..så nu gick man upp ett par kilon till...jaja..kostar o ligga på topp..hehe...Nu e ja iaf helt själv..kollar på Gossip Girl..barna har inte kommit hem ännu men e på G...Älsklingen åkte hem redan vid ett få han skulle jobba vid 2...o jag saknar han mer än vanligt vet inte varför men kanske  pga av att jag vet att det kommer o vara många dar innan vi ses nu..

O snart e d 1 år sedan våran första date me...lite planer har jag allt då för det ska firas rejält...vem hade trott att d skulle bli så hära när ja satte mig på bussen den 27 februari 2008....Och ja e fan i mig lika kär i han som första gången ja såg han...

Kisses and hugges.....


Kommentarer
Postat av: Alexandra och Tyra

Hej Hej!

Den 28 Feb, En Lördag blir det Lek & buslandet, blir ni med? Hade vart såååå kul!

Hoppas allt är bra med er annars! tänkte på grabbarna igår!

Puss och Kram!

2009-02-16 @ 17:54:31
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Karin

Haha va söt



Gillade inte den filmen...inte min humor men sen så e jag ju ganska törr...haha

Hoppas ni får en riktig mysdag på årsdagen av eran 1a date :)

Kramar

2009-02-16 @ 18:55:35
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Elin

hahahah! ja :) jag tänkte också på att du kanske kanske skulle gilla lili och sussie? men där hade jag kanske fel? :P hehe ,men Måns låt e helt klart en annsolåt :)

Jag gillade Heat mest faktiskt! :) kram

2009-02-17 @ 17:24:45
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: bella

haha Ella är bra rolig :)

hoppas allt är bra?

2009-02-19 @ 21:25:32
URL: http://buus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0