Måste bara....

...få tala om vad Melwin sa till Elliot innan....

Det började med att Melwin ropade på mig och så sa han...
 -Mamma kom o kolla vad Elliot har...
Jag svarade att dom fick komma till mig...Dom kommer in till mig på toan och så visar Elliot sin lilla bak...
-Titta mamma....
Elliot har då en röd stor prick på rumpan och så säger jag...
-Oj det ser ut som en finne...
Men jag menar ju en plita som blivit inflamerad....så säger Melwin till Elliot...
-Men du elliot då har ju du blivit man nu.....
Jag bara...Ehhh what!!??? Asså ja skratta så att jag trodde jag skulle dö...hahahaha...vad får dom allt ifrån????



Kommentarer
Postat av: Alexandra (Lillasyster..)

Sötisar...

2008-09-18 @ 13:05:11
URL: http://alexandratyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0