Lördag med bullbak och lördagsmys...

Vi vaknade faktiskt upp i Kga imorse...eftersom vi hade varit hos mamma o pappa under fredagskvällen eftersom hon fyllt 50 år...det vart en tidig kväll för oss under fredagen...vi åkte hem o myste istället..mycket bättre....=O)

Lördagen så åkte vi till karlstad när barna kom hit..Älsklingen jobbade så vi gick lite på stan och tog bussen hem til älsklingen...Jag hade bestämt mig får att baka bullar =O)...Plötsligt så händer det...MEN...det var ju inte så lätt eftersom älsklingeninte har diverse saker som bla en kavel, en borste som man penslar ägg med..men man tager vad man haver sägs det ju så en vinflaska och en sked fick agera som diverse saker..haha...men det gick bra ändå =O)...Melwin skulle ju givetsvis ta lite bilder...

     

             

O så här vart resultatet.....



Jag kan bara jag vill..hihi...

Kvällen så spenderade vi hemma hos Chris o Madde..det vankades grillning ute på altanen...Mmm vet nog vad ni tänker nu...svinkallt...men inte...dom hade tänt en brasa OCH satt på infravärmen för att "Isdrottningen" (jag) skulle komma hahaha...jag e ju som sagt den mest frösna person som nånsin gått i ett par skor..man skulle tro att jag var storrökare eftersom blodcirkulationen inte e som den ska...men så e ju inte fallet..röker inte ens....men men...man kan ju inte få allt...Iaf så var det en jättemysig kväll med mycket god mat och marängsvich (stavas det så) till efterrätt...*mumma*...

Nu e vi iaf hemma eftersom det är jobb o skola  imorn..fast nu jobbar ja ju inte på TC längre utan i Karlstad =O)....Gött o slippa TC...Nu blir det nog lite slappande framför tvn...

Ha d gött....

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh va smaskigt! Gimme!

2008-09-29 @ 18:39:24
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Christel

Duktig du är! Ser ju jättesmaskigt ut ju!=)

2008-09-29 @ 23:50:45
URL: http://christelsanchez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0