Kvällspromenad...

...Tog lite bilder igår när jag gick min promenad från busshållsplatsen till älsklingen...kan säga att det är en bit....

       

Asså det är så himla fridfullt där "ute på landet"...man får verkligen ro i själen...tills man ser dessa....
Ingen trevlig syn igår kväll i älsklingens trappa...men han levde ju inte så länge eftersom älsklingen oxå tyckte att den va stor...så fram med insektssprayen =O) och så här vart det då...

Stendöd.....

Plus att det e lite möss runt om kring..och älsklingen har lagt ut musfällor och givetsvis härom kvällen så var det en nyfiken mus som gick på den lätta...och fasta...men inte så som den skulle fasta utan med ena tassen...(heter det så på möss) så den lilla musen gick iväg med fällan en bra bit me för den delen och fastnade bakom diskmaskinen..och jag kan säga att den förde fan i mig liv hela natten gnagde säkerligen på fällan och ropade på sina muskompisar stackarn...och antagligen hela dagen igår för älsklingen tog fram den igår kväll när han kom hem från hockeyn...och den lilla envetna levde...så älsklingen tog ut den och släppte den i diket utanför..levande ska oxå tilläggas =O) Hoppas att den har lärt sig en läxa....antagligen inte....

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Fina bilder:)

Hur går det med jobbet, har du slutat på TC ännu??

Kram

2008-09-24 @ 18:24:27
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0