Helgen bla...

Halva helgen spenderades med mina små juveler och andra hälften med älsklingen...Åkte in till karlstad på eftermiddan handlade lite på hemköp och en massa godis på nöjesbutiken...myskväll var det på schemat....Älsklingen hämtade mig på stationen och vi bega oss hem...Mr J hade ju vart konfrencier på fitness grejen och det hade gått jättebra och i efterhand nu har vi fått höra en massa positiva saker om hans insats..(jätteglad för din skull älskling)...iaf vi tog det jättelugnt och kollade på tv och mös hela kvällen...kollade på "Eurovision Dance contest"..det gick ju sisådär för det svenska paret..även om vi tyckte att dom va bra...man e väl patriot..haha...

Söndagen så åkte vi hem till karlskoga...min lillebror fylla år så vi var på barnkalas..och givetsvis så åt vi båda lite för mycket onödiga saker...men e man på kalas så e man...En liten snabbvisit vart det bara...men d va gött o komma "hem" till karlstad sen..lugnt och tyst =O)...inga illa ment men det blir ju lite stojigt när vi e så många och när barnbarna e me....Filmkväll vart de och vi kollade på en av dom roligaste barnfilmerna jag sett iaf... "Alvin and the chipmunks"...fan vilken rolig film..nån som sett den??



Måndag...hade ställt kl på 05,00..skulle ju me bussen hem till kga...Älsklingen sa åt mig att om han kände mig rätt så skulle ja stänga av kl och åka med han in till stan ett par timmar senare...men icke du...jag skulle visst bevisa att jag skulle orka gå upp då...snozza 2 lr 3 gr...sen stängde jag av alarmet och la mig nära älsklingen o somna om....hmm...kan ju säga att jag fick äta upp det sen...men va fan...det var ju såååååååååå mörkt ute =O( och sen så e d ju mycket mysigare och sova kvar o bara ligga o mysa...=oP
Lugn dag..förutom vissa personliga saker inom familjen..=O(....som jag inte vill ta upp här....Va riktigt duktig igår faktiskt...städa hemma hos älsklingen..fick toppbetyg *stolt* även om ja inte hann städa klart men ändå....jag kan bara jag vill...=O)

Tisdag...Idag gick ja minsann upp när kl ringde...lr ja efter att ja snozza 2 ggr och myst till mig lite hos älsklingen..och jag kan lova..det var lika mörkt ute imorse som igår..men va fanken ja va ju tvungen att gå upp...gjore iordning mig lite snabbt och skyndade mig ut till bussen...vilken förövrigt höll på att missa mig..hade ju ingen reflex och lampan på telefonen hade jag totalt glömt bort..men ja ska köpa mig en reflex....
Hade lunchdejt med Miss F idag me..resturang 88 fick vårat celebra besök..*lol*...Vi hann faktiskt med en hel del under våran timma...besök hos apoteket..har ju fått sån förbannad eksem...köpte förra helgen Doves hudlotin..den med "BUS" i..men tålde antagligen den inte...redan efter första gången så kände ja att det kliade på hela kroppen...men dum som ja  e så tog jag på mig den igen dagen efter...asså hur dum får man bli??!!!..Iaf nu har ja kliat ihjäl mig nästan över hela kroppen att jag till o med har fått små blåmärken på insidan av låren..lr har de kanske varit lite hårdare tag nån annanstan...*LOL* ..nejdå...men iaf det är JÄVLIGT irriterande och gå omkring o klia sig hela tiden..tjejen på apoteket tyckte att ja skulle ringa vårdcentralen för ja behöver antagligen ngn annan salva som finns på recept...fattades bara det...*grrr* ...vi va även på "House of Pain" (kan bli en tatuering till)och  "Husmusen"...kanske ska köpa en ny kompis älskling?

Va med Fia hem och busa lite med Nico...vi är real buddies nu...hahah...han låg till och med och mös i soffan hos mig när han åt sin välling...så mysigt...=O)...Nu blir det soffan o kolla tv..ska nog göra mig lite makaroner...e superhungrig..funderar på att köpa pizza..farligt när det ligger en i samma hus...

Nä natti alla....

Hunny....sov gott puss puss puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Va duktig du varit :) städat & grejjat hos mr J :)hihi då blev han glad va? :) förstår att du blir sugen på pizza också in the same building:P hehe. just nu är jag sjuk:( sjuk som tusan. men omja blir friskare till fredag, så kanske vi åker till kga & då , om det blir så, jkanske vi kan ses en liten sväng. tusen kramar vännen.

2008-09-10 @ 16:17:40
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0