Fredag och myspys med barna....

Fredag o allt då slår vi på stort =O)...Beställde pizza till barna...men inte till mig tog sallad ist..kändes lite nyttigare tills ja dränkte hela salladen i flötig god vitlöks-sås...men ja tror att den e nyttigare ändå..hahah...Va o köpte lite godis me...Ja o Melwin ska kolla o "Old School" sen....kanske inte världens bästa film för en kille i 2an..men men..han ska ju lära sig nån gång hahaha...Får se om Elliot e vaken tills dess..han slog nog rekord igår med att sova...tror kl va 17,30 när han slog igen sina små blå..och imorse när ja skulle väcka han kl halv 7 så satt han helt storögt o spelade tv-spel...antar att han sovit klart då...hahaha......

Saknar älskligen me...Han o Johan S e o repeterar...dom ska vara konfrencierer (hur d nu stavas) imorgon på Fitness SM...Så d blir till att sova ensam i natt me =O(...men imorn tar jag bussen in till Karlstad när barnas pappa hämtat dom... får se om jag går o kolla på fitness grejen...kan säga att det beror precis på om jag hittar dit...mitt lokalsinne e ju inte d bästa...lr  "du e ju ingen Tina Törner" som älsklingen hade sagt.....

Nä nu blir det till att inta soffan o zappa mellan kanalerna inan kl 9.....ha en trevlig kväll alla....

So long!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej Hej..

Hoppas allt är bra, här är det fint!

Ha de topp i helgen..

Pussa kidsen från moster..

Kram Kram....

2008-09-05 @ 22:54:22
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Elin

eeehhhhh ja just det:) ja tror detiaf ;)om jag minns rätt så:) haha kram

2008-09-06 @ 00:10:20
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0