Redan onsdag...

...inte klokt vad dagarna går fort nu..och mörkare o mörkare blir d =O(...men det positiva e ju att det blir snart ljust igen =O)...
Har faktiskt klarat mig från alvedon o spya i natt...men en hemsk dröm kom ist...fan säger ja...och det värsta e ju attt allt är så verkligt så man tror ju på det... jag bara vakanade upp med ett ryck o att ja grina...=O( kolla på klockan o den va bara 03,47....inge kul alls....men ja kan ju lova att jag vart glad när jag insåg att jag bara hade drömt men ändå...den dära konstiga känslan finns ju fortfarande kvar...

Ske ev åka till badhuset med Marielle o hennes barn idag o så mina då förstås efter jobbet...så det blir lite stressigt och jag antar att elliot inte e den snabbaste o gå hem...Dä märks...

Har ju haft lite uppförsbacke ett på dar...kan inte riktigt förklara varför...men d blir väl kanske så när man blir osäker på vissa saker och sen att jag inte mått 100 blir ju inte bättre...men nu känns det som om att jag e på väg nerför igen =O)....Men som älsklingen brukar säga till mig "det är hårt o vara så söt"...*LOL* kanske kan vara så...hahaha

Saknar dig min älskling bara...skulle behövt dig här i natt av den dära förbannade drömmen....Förhoppningsvis så ses vi snart igen...Puss på dig...O ha en bra dag på jobbet...O lycka till på mötet....Du e bäst kom ihåg d =O)

Nä nu e d dax o gå till bussen igen...

So long...

Annso

Kommentarer
Postat av: Linda

aha ok!! Men vad som helst är ju bättre än TC, men tråkigt att behöva pendla när du har barnen. Men iof får man ju lite lugn och ro på bussen kan jag tro =)

Kram

2008-10-15 @ 08:39:18
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Anonym

gratis smink YAY :D

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=134479

2008-10-15 @ 21:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0