Tappat sugen lixom...

har ju inte bloggat på ett tag...men jag har inte riktigt haft tid LR ngt sug efter det...Men jag har ju varit i karlstad hos älsklingen några dar =O)...Vi har haft en riktigt mysig vecka fakitskt...Mycke mys en masa god mat och tv-tittande...Stackarn..jag tvingar han till o titta på "Bonde söker fru"..hahah...o han gillar ju inte direkt bögarna...hahahaha...men man kan ju inte gilla alla...

På ett sätt så kände d lite skönt o komma hem till karlskoga igår....för det första så fick ja ju träffa barna...och sen så komma hem till ngn som e mitt...det dära lät ju konsitgt men d ja menar e att varannan vecka så e ja ju i karlstad och precis när man börjar o känna sig hemma....ja då ska man åka hem till Karlskoga och då börjar samma visa igen...precis när man börjar o känna sig hemma ja då e d dax att åka till älsklingen igen...I-lands problem det dära ;o)..Men jag har faktiskt kommit på en lösning...jag flyttar till karlstad wiieee...o vips e problemet löst....

Ska ner på stan en sväng nu med Camilla...har inte träffat henne på evigheter....mycke skitsnacko ta igen hehe...

Imorgon ska vi på bröllop...Jag, älsklingen, Melwin o Elliot...Japp bröllop på en söndag...mer kommer imorn med bilder o så =O)....

Nä nu e d dax o göra i ordning sig...den "stora" stan hägrar....lr INTE!!!!

trevlig dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0