Risig risig o återigen risig...

Efter att ha varit hemma i måndags o tisdags med 2 sjuka barn så verkar det som om att jag har fått deras baciller =O(..Huvet värker, känns som om att jag har ett sandpapper i halsen om river så fort jag ska säga ngt...inge bra inge bra...men det är bara till att bita ihopa o åka till jobbet..som tur e ju att det e fredag imorgon och att det snart e helg. 








Ska ju åka till Ullared på lördag..ska bli riktigt kul o komma iväg dit faktiskt..har ju inte vart där på hur länge som helst...Så det blir en massa julklappshandling tänkte jag skulle vara i god tid för en gång skull =O)...Plötsligt händer det..hahaha


 

Nej nu e d väl dax att gå ner till bussen..det e ju inte direkt som så att den väntar på lilla mig....

Ha en trevlig tordag alla

XoXo

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej Hej!

Tyra är oxå sjuk här! Snyft! Jag har oxå lyckats bli smittad!

Weeii.. För ullared, inte alls avis.. Nää!Hihi!

Pusss

2008-11-27 @ 09:26:39
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: elins lillasyster

hihi, på lördag är jag också på ullared : ) kanske stötter på varandra^^ kram

2008-11-27 @ 17:28:04
URL: http://frokenkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0