Känner jag min kille...=O)

Hittade denna lista hos min Kusin Sabina


Vad heter han: Johan Larsson
Vad har han för favoritfärg?:  Svart o grå tror ja...
Vad har han för ögonfärg?: Ljusblå...superfina ;o)
Klädstil: Beror på..jobbet värsta kostymnissen..Hemma: Helst baggyeans & t-shirt
Har han färgat håret nån gång: Säåkert..har för mig att ja sett ngt kort när han e superblond...
Längd: Ingen aning...Längre än mig iaf...
Har han klippt sig någon gång: Ja
Har han piercat sig: Har nog hål i ett öra
Har han några tatueringar: Nej..men ryktesvägen säger att det blir "LATINO" på magrutorna...hahah...
Dricker han: Ja
Röker han: nej snusar..
Vad har han för mobil:  sony ericsson K800i
Vad vill han bli när han blir stor:  stor, stark o berömd :O)
Vad har han för färg i sitt rum: många rum finns d...
Har han någon/några systrar: ja
Har han någon/några bröder:  Japp
Är han född i sverige?:  Ja
Vad är hans favoritmat?: han gillar allt...
Vilken mat hatar han?: Han tycker mindre om räkor...
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Han skulle nog samla dom på hög ;o) kanske spendera ngt till mig..hehe
Vad brukar han göra efter jobbet: Efter jobbet...hallå...han BOR på jobbet...så d blir aldrig ngt efter jobbet
Vad heter hans pappa och mamma: Olli & Ulla
Har han bråkat med nån någon gång: Ja
Vad brukar han göra på helgerna: Jobba jobba jobba jobba...har ja tur får jua en liten stund för mig själv med han ;o)
Vad har han för musiksmak:  Han älskar, BSB, Justin do i need to say more?
Brukar han svära mycket?: Nej
Vad för bil kör han?: Volvo och så har han en "pimpbil" me hehe...
Hur/var träffades ni första gången?: Hemma hos han i frebruari, med thaimat och film MYCKET mysigt =O)
Vad är han rädd för?: Mörkrädd...hhihi...*sorry*
Vad påminner dig om honom: Visså låtar..
Vad var det första han sa till dig: Hej lr ngt kommer inte ihåg...
Vad var det första du sa till han: Stamma väl fram ngt...inget ja kommer ihåg
Vad brukar ni oftast skicka sms om: allt möjligt..beror på hur länge vi vart ifrån varann ;o)
Är han beroende av något?: jobb å återigen jobb, sin mobil, träning och snus..mig kanske på ett litet hörn...
Vad kallar han dig: Baby och Gumman
Vad kallar du han: Mr lovalova, älskling...
Tränar han:  jajamen
Hur länge har ni vart tillsammans: Träffades den 27 feb, men vart tillsammans den 19 mars....
Hårfärg: Mörkblond...
När fyller han år: 14 Januari
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: Röda rosor
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?:Världens goaste, underbar, omtänksam (när han själv vil)
Gillar du han?: Gillar....nja... jag tycker om han VÄLLDIGT mycket =O)

 

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja :) haha! jag tycker vi delar på en nästa gång:) namnam:) när ska vi ta det då? :) löningshelgen i Nov??? :) kram

2008-11-08 @ 15:01:38
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0