Helsingfors here we come =O)

Jepp en liten tripp till helsinki blir det minsann =O). Jag, Älsklingen, Madde och Chris...Jag och Madde har överraskat vår pojkvänner litte..lr ja i Maddes fall så e d ju man...men iaf..hihi...så vi betällde en liten tur till finland. Själv har jag ldrig varit där så det ska faktiskt bli kul...Jag fråga Johan vart han ville åka, Helsingfors lr Tallin...och fick till svar "spelar ingen roll, så länge jag få åka med dig"...gullig va =O)...men så i ett mess lite serare så kom det att ja skulle kolla till Riga..visst tänkte jag det kan ja väl..men såg till m in fasa vilken liten båt det var så det föll ju bort med en gång...*Sorry darling*...men vi kanske kan åka dit ngn annan gång....



Denna fina båt ska vi åka med..den största jag kunde hitta faktiskt =O)...man vet aldrig i dessa höst tider kanske blåser så inni H...usch det hoppas jag verkligen inte att det gör...men då e det ju bara till att dricka lite mera så att man inte känner att det gungar..hahahaha...
Jag kommer ju givetsvis uppdatera med bilder när jag kommer hem för nu ska det tas bilder..hihih...

MIn bantning ja...går väl men jag kan ju säga att jag e superhungrig JÄMT!!!! WTF det står att man ska sluta känna hunger 3dje dagen...men d vete fan ja e fortfarande hungrig på 4e dagen...kanske bäst o dricka en massa vatten som det står..men det e ju så jobbigt...blir ju helt full i magen..hmmm...i-landsproblem det dära...

Nej nu e d dax att dra sig neråt bussen..Ha en trevlig helg alla!!!!

Kramsi

Annso

Kommentarer
Postat av: cassandra

Hej kusin:) Hoppas allt är bra! Tänkte bara höra lite med dig.. har för mig att du varit i Thailand ett par gånger? Tänkte åka dit nu i jan/feb.. vilket ställe rekommenderar du? Kramar!

2008-11-14 @ 08:51:57
URL: http://casablanca.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh :) när är det ni ska åka da? Martin & jag åker till Helsinki den 13 o 14 dec :) kommer hem 15: e. kram!

2008-11-14 @ 12:10:55
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Dags att uppdatera..= )

Pusssss...

2008-11-19 @ 16:04:50
URL: http://alexandratyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0