Underbar och älskad av alla...

Ja den filmen vart min tisdagskvälls underhållning...vet inte riktigt om jag tyckte att den va så himla bra men den dög ju o kolla på iaf...Har ju haft en liten konstig känsla i magen idag...och tyvärr så har den inte försvunnit.Jag hatar verkligen detta...spelar ingen roll vad ja än tänker på lr vad ja gör nog fan e obehaget kvar i magen...och nu till den stora frågan...VARFÖR???? ja säg det den som vet...kanske inte ska grubbla så mycket så kanske d går över....kan ju alltid hoppas....nej usch nu ska ja inte tänka på det någe mera....nu till ngt annat roligare......
Har till min förtjusning upptäckt Tradera...siten med auktioner och med alla möjliga saker som behövs i ens liv...men just nu e ja inne på klänningar och kjolar...kan säga att jag har nog plöjt igenom den kategorin hur mycke som helst och hittat jättefina klänningar...vissa e ju dock lite turkvarning...men va fan funkar d på turkar så kanske d funkar på mig me...hahah...lr inte...skor e oxå en favoritkategori...kanske lite äckligt o använda andras använda skor MEN det finns faktiskt oanvände skor med och så får man buda på dom....och ensamstående morsa som man e så växer ju inte direkt pengarna på trädet utanför så jag antar att jag kan hitta mycket fynd där...lite second hand om ja tänker efter....=O).... det funkar för mig iaf...tills jag vinner på triss...25000 i månaden i 25 år skulle sitta fint...behöver ju bara vinna en gång e ju inte kräsen ja som vill vinna fler gånger nej då det räcker allt med en gång! En tanke som slog mig nu e ju att ja måste ju köpa den dära jävla lotten me...jaja....
Nej nu ska ja väl gå o lägga mig antar jag...o helt själv me...inge kul alls men som ja har sagt för o säger det igen...jag har ju inget val....

GO NATT!!!!!


Kommentarer
Postat av: Joey

Men gumman då.... hoppas det går över.

Glöm inte att erbjudandet som lyxhustru fortfarande ligger och lurar... kanske inte 25 tusen i månaden, men du kan få 25 pussar varje dag om du vill :)

2008-05-28 @ 13:28:00
Postat av: mammabecka

Nej det förstår inte jag heller. Vi vet ju alla att det finns sjuka människor runt om i världen, men att socialstyrelsen kan gå med på något sådant, det förstår inte jag! Jag skulle ta barnet själv och ta hand om det om jag var där!!

2008-05-28 @ 13:53:33
URL: http://metrobloggen.se/mammabecka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0