Nedräkningen har börjat....

...tills älsklingen kommer...Åhhh vad ja längtar...kan nån förklara för mig hur man kan längta så mycket efter en person så att det nästan värker i hela kroppen...hmmm...skum känsla det dära, men det kan ju bara betyda att man verkligen tycker om den personen, lr nummer 3 som ja skulle säga till älsklingen. Vi har ju "interna nummer " jag och älsklingen..Nummer 1 är; jag tycker om dig, nummer 2 är; jag är kär i dig och nummer 3 är; "The 3 magic words" jag älskar dig...hihi..så om ja tjatar om nummer så vet ni varför.
Undrans tro om ja kanske skulle gå o lägga mig nu för då blir det ju torsdag snart wiieee...Vid den hära tiden imorn så e du hos mig älskling och då blir det åka av ;o)....hahaha...Puss på dig älskling...




Natti

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hello Tjejen. Tänkte bara höra hur du har det nu för tiden.. var ju ett tag se :)Ser att du är kär kär kär - det giller vi! Hoppas du och ungarna mår bra iaf!! KRAM

2008-05-15 @ 07:21:30
URL: http://jenny1980.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hallå Sis...

Hoppas allt är fint, förutom längtan efter Johan, kul att du örjat blogga, fundrar på det med..



Pussa kidsen, Melwin ska få paket oxå..



Kram

2008-05-15 @ 17:38:56
Postat av: Elin

haha! ha så mysigt!!! :D hörs snart! kram

2008-05-16 @ 01:45:23
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0