Måndag igen och barnvecka....

Jahopp så var det måndag igen....inte klokt vad veckorna går fort...för att inte tala om helgerna...Lite dålig på uppdatering ingen...men men....

I fredags så förlängde jag ögonfransarna....min vän Marielle övade på mig eftersom hon måste göra på ett antal personer innan hon får ta "riktiga" kunder...tyckte det vart bra...men vete fan om ja passar i det..men men dom ramlar ju av inom några veckor o då e ja vanliga jag igen..hihi...Sen på eftermiddan så åkte ja in till karlstad till älsklingen som mötte upp mig i stan...vi hade nämligen bestämt att vi skulle äta lite och gå på bio...Vi satte oss på en uteservering...gud va mysigt det va och va carmt o skönt...de måste vi göra om fler gånger..och älskling då e det min tur...OK!!! Bion ja...gud vilken bra film..."What happens in Vegas"...asså ja skratta nog hela filmen förutom på slutet då när det givetsvis kom en liten tår...e ju så himla plöttring...men d e klart grinar man åt Glamour så grinar man nog åt det mesta...hahahaha men den filmen kan jag verkligen rekommendera tom älsklingen tyckte den var bra =O).
Lördan så va vi en sväng på stan vi skulle gå på Tatto mässan på Nöjesfabriken..MEN det var ju så förbannat dyrt.. 150:- för en person och tanken var ju inte att vara där inne hela dan utan bara en liten snabbvisit så vi struntade i det o åkte hem och myste ist....Kvällen så var det ju melodifestivalen....planerna var att vi skulle gå upp till Madde o Christian och Johan och Sofia kom oxå dit så det var riktigt trevligt med lite mat och vin...men bara en fråga....Va fan hände med Perellis låt???? Hur röstar folk egentligen lr röstar dom inte??? Nog för att det fanna ett par låtar som var bra...men inte sååååå många men tydligen så var det ju 17 låtar som var bättre...ja jag säger då det...mycke ska man se o höra innan man kolar vippen...hmmm....
Söndagen var lugn...älsklingen var o spela golf på förmiddan då passade ja på o tvätta o städa lite...sånt uppskattas vet ja...=O) Eftermiddan så var det grillning, födelsedagsfirande och bröllopsplanering på schemat.....Lilla Becka fyllde ju lr fyller idag 3 år så det var fullt upp med paketöppning....jättemysigt faktiskt och sen att det var så fint väder det är ju bara plus i kanten för han där uppe...=O)....

Ja o nu så e d ju måndag....och många dagar kvar innan jag får se o träffa älsklingen igen...men d kan ju å andra sidan vara skönt o vara ifrån varandra me så att man får sakna den andre lite granna....

SD Joey!!!!!


Kommentarer
Postat av: Joey

Saknar dig också baby!

Verkar som du utlämnade en detalj gällande lördag... men den kanske vi kan hålla för oss själva? ;p

2008-05-26 @ 15:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0