Hahaha jag tror jag dör...

....har just varit en sväng nere på stan och gjort diverse ärenden, sista stoppet var på systemet (har sett på en bloggsida hur man gör White russian och vad som ska va i, jag vet det var ju plättlätt..och jag har hört förr vad som ska vara i...MEN tyvärr så måste ja ju se det skrivet nånstan innan jag tror på det) men iaf så var barna med och oftast när jag går till systemet så köper ja alltid cider och ALDRIG sprit så jag irra omkring som en liten yr höna där inne innan ja äntligen hitta vad jag skulle ha...Och så står vi framför spriten och så säger Melwin -Mamma du dricker ju inte sprit, varför står du här för du dricker ju sån dära cider på burk...Ehhh vad svarar man på det??? - Jag bara nä ja vet men jag ska göra en drink o där måste det vara sprit i...-Jaha svarar han då... och givetsvis så står det ju en herre bakom mig och har hört allt och håller på o bryter ihopa av skratt och så säger han - Ja han kunde man tydligen inte dölja något för...och så fortsätter han och skratta o tittar på mig....jag kan ju ärligt säga att jag ville sjunka genom marken...Barna snappar upp mer än vad man tror..HAHAHAH.

Fick nyss ett mess: Baby! Lämnar fjollträsk nu...ses om ca 2,5 tim. Då blir det myskväll =O) Och det betyder ju att älsklingen e p väg hem wiiee ska nog bjuda han på en white russian när han kommer....SKÅL!!!!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Här e nån som är kär=)



Hahaha, barn e roliga!!

2008-05-16 @ 18:13:18
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Karin

Hihi* Stackare, barn e sååå roliga och spontana!

Hoppas drinken blir bra!

Ha en trevlig helg

2008-05-16 @ 19:11:26
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahhha!!! klockrent ;)

ha så mysigt ni da...mmm white russian lät gottit :)

2008-05-16 @ 19:55:33
Postat av: Lill Syrran

Haha, Så härlig han är...

Gott med lite drinkar, inte alls avis..Haha!



Ha de topp.. pusss

2008-05-16 @ 20:52:31
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag ska lägga upp mer drinkar framöver på min sida, bara o kika in o skriva av.

Ha en fin helg

=)

2008-05-17 @ 10:12:11
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: lill syrran..

Haha.. Vet ingen vad skruv potatis är.. = )

Det är potatis som är formade som skruvar färdigkryddade bara att slänga in i ugnen, men helt sjukt goda..



Här ska vi väl snart somna Tyra, duktig som hon är dunkade hon i munnen i tv bänken nyss.. Snyft vart det! Och nu in i fotöljen.. Hon snurrar så hon blir snurrig.. Hmm? Koko...



Ha de topp i kväll... Kram Kram...

2008-05-17 @ 20:25:32
URL: http://alexandratyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0