Fredagmorgon...

Usch denna morgon kunde ha börjat annorlunda....För det första vaknade ja låååångt innan kl ringde och då ska d oxå tilläggas att jag gick o la mig efter 1 i natt pga vissa omständigheter...så jag har inte sovit så länge....och sen när ja ska ta fram kläder till barna så börjar ju givetsvis Elliot o muppa sig...asså det går inte en enda morgon utan att han ska klaga på ngt och idag så var det ju strumpan som strula för han och vem fick ut för det jo jag....åååå d bara koka i mig....och sen så kom han ju på att han skulle ha shorts med sig och d fanns ju inga som dög åt han då vart han ju än värre....så vi sa inte ett ord till varann på hela vägen till dagis och för den delen så gick han ju minst 50 meter bakom mig...förbannade unge säger jag bara....När vi kommer till dagis så säger han: -Mamma jag bryr mig inte om att jag har gått på A-brunnar....(detta med a-brunnar höll ju jag på med när ja var yngre att d betyde ju otur o d ena o andra...ja ni vet va ja menar...och detta har ja ju givetsvis överfört till mina kära små killar) Jag svara då Elliot: - Jaha och vad kan ja göra åt det då...Han tittar på mig och så säger han: -Men nu kommer jag ju att få otur hela dagen för det...och så suckar han som aldrig förr....så nu återstår det o se vad som kommer att hända Mr uppförsbacke under dagen...men iaf så slutar det ju lite bättre än hur det börja...Han kramar om mig och säger: -Älskar dig mamma....då kan man ju inge annat än o smälta och få dåligt samvete över att man ville sälja han på E-bay när han var som mest jobbigast....

Usch idag har ja ett möte med jobbet...sån ångest jag känner inför det det finns inte på denna jord...måste ta tag i mitt liv nu och det fort känns d som....tur att älsklingen kommer imorn för nu skulle ja behöva många kramar från han....

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0