Dax för sängen...men så tråkigt att sova själv...

efter attt ha varit "sambo" i ett par dar nu (älskingen bor ju i karlstad där ja befunnit mig ett par dar) så måste jag gå o lägga mig helt själv i min stora tomma säng...*urk* säger ja bara..vill inte vill inte...men har ju tyvärr inget val. Visserligen så är ju barna hemma, men vem f-n vill ha en propeller lr en som gnisslar tänder i sängen när man försöker att sova??? Ja inte jag iaf. Den lilla Elliot han e ju värst av dom båda..Helt plötsligt så kan man få ett ben i ryggen för att han ligger på tvären för att sen 10 minuter senare hitta han nere vid fotänden...Den stora sonen Melwin han pratar istället i sömnen OCH gnisslar tänder...och vakna upp mitt i natten av dom ljuden...nej d kan ja nog klara mig utan...Nej tacka vet ja min älskling Johan ..mmmm....tänk va tryggt d e o vakna mitt inatten o känna att han ligger och håller om mig o kramar mig bara så som han kan krama mig...d e lyx d gott folk...Men men nu e d ju som det är o ja måste sova själv...Som tur e så har ja "snott" en tröja..lr det är kanske han som "glömt" den, iaf så kan jag ligga o snooza på den...Saknar dig som bara den älskling....

 Elliot   Melwin

God natt

Annso

Kommentarer
Postat av: Linda

hej! hoppas allt är bra=)

2008-05-13 @ 08:16:49
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Joey

Du är bara fööööör go! :)

Ses snart

2008-05-13 @ 08:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0