Äntligen fredag...

..Gud vad veckorna går fort men det är ju tur det iofs. Trodde att denna vecka skull snigla sig fram eftersom jag inte skulle få träffa älsklingen förrens på torsdagen men vips så stog älsklingen i hallen..=O), kändes som om att vi inte hade träffats på en hel evighet (vilket vi inte heller hade eftersom 3 dar ÄR som en evighet, antar att ja e fjantig..men what the heck that´s only me) så det var ett kärt återseende, hade ju glömt bort (åldern) va snygg han e mmn *mumma* ;o). Jag hade vart jätteduktig o gjort iordning lite mat till han (pommes med kyckling i ört o vitlökssås och sallad med fetaost i) vilket var uppskattat *tur* och sen på kvällen så mös vi bara i soffan och gick o la oss relativt tidigt eftersom älsklingen skulle till Sthlm o jobba idag, så skönt att slippa sova själv.
Imorse ringde älsklingens tele kl 05,30..åhhh va trötta vi va men vi va jätteduktiga och gick upp ändå, medans älsklingen duschade och gjorde iordning sig så va jag "en liten duktig kicka" som älsklingen hade sagt och gjorde lite frukost som han kunde ha med sig på resan till Sthlm..än en gång uppskattat =O)
Till ngt helt annat en annan rolig sak som hände igår var att Melwin vart bjuden på födelsedagskallas (tjejen kom tom hit personligen och lämnade över inbjudan) ...till 2 tjejer...Hans första reaktion var att: - Neee mamma ja tänker inte gå jag...Jag bara: -Varför inte? och än en gång så blir man idiotförklarad....-Ehhh mamma det är ju till tjejer...och dessutom e ju inte tjejerna någon av hans tjej (för tjej d har han allt) -Tänk om min tjej blir avundjuk, så därför kan jag inte gå, Asså killen e 8 år och tänker på sin tjej som dessutom "bara" e ihopa med 2 killar att hon kanske blir avundsjuk för att  han går på kalas, vilken typ av pojkvän kommer han inte bli när han blir äldre då???!!! Iaf så lyckas jag att överttala han så nu ska han gå på tjejkalas på Boda Borg...antar att det var Boda Borg som drog mest...HAHA

Ha d gott

Kommentarer
Postat av: Mia

Såg din länk hos Elin å blev ju tvungen att gå in här å kika eftersom jag, inte känner dig, men känner igen dig kanske man kan säga..eller nåt.



Tänkte bara kommentera din längtan efter din älskling efter 3 dagar. Om det ibland känns hopplöst, så kandu tänka på mig.. jag har varit utan min älskling i 2½ månad nu. Men nästa veka kommer han hem igen.. :) Det kallar jag längtan.. Haha..



Ha det så bra

Mia

2008-05-16 @ 12:59:44
URL: http://miapiafia.bloggspace.se
Postat av: Mia igen..

Ja.. just därför jag känner igen dig. :) Hon har gått och gift sig ja. Va kul!



Min sambo jobbar som styrman och har varit borta i längre perioder ett tag nu, men det var sista gången denna gång. Efter detta kommer dom att köra 5-6 veckors pass i stället. För oss är ju det en stor skillnad, men för "vanliga döda" är det ju lång tid. ler Men det har sina fördelar det oxå. Men jag kan ju lova att jag är glad att han kommer hem i nästa vecka... :)



Ha en bra helg!

2008-05-16 @ 18:06:24
URL: http://bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0