Skolavslutning och karlstad

I onsdags så var det ju skolavslutning för Melwin..Kl 17,00 vilken tid e inte d då...hmm..men men vi gick iaf dit och givetsvis när vi kommit halvvägs så beslutar sig himlen för att öppnas...WTF......snacka om att vi vart görblöta så d var bara till o ta sig en lite språngmatch...o ja kan lova att jag höll på att få andöd när ja va framme pga av att jag e den mest otränade personen som gått i ett par skor så illa illa men så sant så sant...och när vi e framme så va händer då jo den dära jävla solen tränger fram bland molnen och helt plötsligt så e alla moln på himlen som bortblåsta....där står vi som 3 dränkta katter och så kläcker Elliot kommentaren...-Mamma om du hade vart smart så hade du kunnat ta med dig paraplyet....Ehhh no shit Sherlock!!! Lite sent påtänkt men iaf....Nu va ju solen framme o vi skulle gå in i en gympasal med 500 andra personer...säger bara....:Finska bastus släng er i väggen för här snackar vi hetta och värme....fy fan va äckligt d va där inne och var o varannan som inte hade varit smarta o tagit med sig paraply luktade som en stor bunt blöt hund...eeiiuuuu..vidrigt!!!!!

      Bilder från skolavslutningen....

Efter avslutningen hade vi lite halvpanik...vi skulle nämligen med bussen in till Karlstad vi skulle hälsa på älsklingen och stanna några dar och Elliot e ju inte direkt känd för sina snabba steg...kan lova att en snigel skulle utan problem gå om han...så vi vart ju natruligtvis osams....men lite fjäsk från min sida så ordnade d sig...

Väl i Karlstad så hämtade älsklingen oss vid universitetet och där luktade de inte hallan...utom koskit och Elliot va ju tvungen att kommentera det med: Näe mamma jag vill åka hem till sverige igen för d luktar skit här....hahha ja bara men lilla vän vi e kvar i sverige vi e ju bara i en annan stad...men tyvärr så ville han ju inte tro det...kommer ihåg första gången barna kom in till Karlstad och så frågar dom Johan: Johan pratar man svenska här?????

BTW så fick ja ett jätteglatt besked när jag satt på bussen....inget ja kommer att avslöja här inte än iaf förrens allt e iordning...men jag lovar att det kommer att göra mig gott...wiiee I´m so happy!!!!!! Tack älskling...puss på dig..=O)

           

Lite bilder från när älsklingen o barna va ute o lekte.....

XoXo

Kommentarer
Postat av: Elin

ååå nyfis va det var du fick veta på bussen gumman! Jag är i kga nu :) hör av dej imorgon om du har tid att hitta på ngt, jag har inte råd att höänga med ut om ni ska de...men ja kanske kan va med på förfest iallafall om de e så;) hihi kram

2008-06-13 @ 21:24:38
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0