Måndag igen...

...Jahopp så har helgen rullat förbi igen...d e inte klokt va fort det går....men hinner ju inte ens blinka förrens d e måndag igen...

Älsklingen hade grabbdag och grabbkväll i lördags så då kom fia och Elin hit en sväng...vi kollade lite tv och jag gjorde iordnig white russian till oss...mycket gott faktiskt...vart mycket skitsnack och skvaller under kvällen...riktigt kul o träffa elin igen hon bor ju som sagt i Linköping och vi träffas ju inte så ofta men när vi väl gör det så e d som om vi inte varit ifrån varann alls....tur att det finns sånna vänner....

Vänner ja....hur ska man definera en vän??? Nån som kan förklara för mig....I min värld så ser ja en vän som en person som ställer upp i vått o torrt, som alltid finns där när man behöver personen som mest dag som kväll lr natt...en person man kan ringa till jämt och både skratta och gråta med, det är en riktig vän tycker jag iaf..inte ngn som är självupptagen och drar så fort det kommer in ngn ny person i vännens liv och tyvärr så finns det en i min närhet som jag anser har varit min bästa vän hur länge som helst...men nu så har denna person en "ny" vän och hör aldrig av sig och jag har tröttnat på o höra av mig för jämt när jag hört av mig så får jag höra...:"nej jag ska till henne, lr nej jag ska äta lunch med henne och en massa snack om vad dom gjort för roliga saker...aldrig ens att hon har frågat hur jag mår lr vad jag gjort...och droppen kom för några helger sen då kände jag bara att nu får det fan va nog...Och det värsta e nog att min sk vän inte alls tycker hon gör fel...Varför blir man så..är det för att den "nya" vännen är  roligare o spännande inte vet ja...men jag tycker iaf att det är helt värdelöst...MEN det kommer att slå tillbaka förr lr senare och då kan jag säga att jag e inte kvar där för duger det inte nu så duger det fan inte sen heller..Tur så har jag andra nära vänner...Tack för att ni finns...ni vet vilka ni är....Ni e guld värda bara så att ni vet!!!!

Nä..nu blir d lite tvtittande och sen ner till stan en sväng...ska köpa paket till min lille son som fyller hela 6 år på torsdag som sagt inte klokt va fort tiden går....

Kramis

Kommentarer
Postat av: Christel

Usch, va tråkigt sånt där är!=( Låter inte som någon bra vän alls! Leave it and move on är mitt råd!=)

2008-06-16 @ 14:05:57
URL: http://christelsanchez.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack så gullig du e=)



Hoppas allt e fint med dej med, kram kram!!

2008-06-16 @ 17:25:58
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Elin

ÅÅå gums! :) va gulligt skrivet!

Jaa du ska veta att jag finns alltid här, bara ett samtal bort...jag är ju inte den bästa på att ringa direkt...men ja lovar jag ska bli bättre ;)

Tråkigt det där med vi vet vem... :( inget schysst alls...man kan ju iaf fråga hur det är med dej eller liknande.

kraaaaaaaaaam<3

2008-06-16 @ 21:42:30
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Marina

Känner igen mig helt i det du skriver. Jag trodde jag hade en bästa vän som jag känt i 20 år. Men nu har den sk vännen valt att inte vara vän längre.... =(

2008-06-17 @ 13:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0