Lite tankar....

Hmm...det är verkligen underligt hur livet är egentligen...Man tror en sak och så visar det sig vara helt annat...Jag personligen har tyckt den senaste tiden att mitt liv har varit för bra för att vara sant på vissa saker och har bara väntat på att motsattsen ska komma...vilket den gjorde igår....tänker ju inte gå in på vad det var här...men det fick mig verkligen att fundera...på hur vi människor uppfattar saker o ting annorlunda..trodde min sista stund i lycka va kommen och såg hela mitt liv rasera inge dramatisk ja heller..nejdå...allt ja sett fram emot var som bortblåst...allt blod som en gång fanns i huvet rann fort som fan ner i fötterna, svimningen var supernära, illamåendet gjorde sig påmind allt kändes förjävligt rent ut sagt och det ända jag kunde tänka på var att detta e ju så typiskt mig varför ska saker o ting hända just mig, jag måste ju ha sårat ngn välldigt mycke för att själv bli drabbad av detta...men å andra sidan..detta kanske stärker mig och gå in i saker o ting med "nya" ögon...för det jag helst av allt vill slippa e grubblandet...för de e ngt som jag har svart bälte i ....grubbla....fan va trött ja kan bli på mig själv ibland...men det som inte dödar det härdar säger dom som vet....En sak jag vet iaf är att jag ska ta en dag i sänder och inte tänka o grubbla en massa på "dåliga" saker...så hoppas jag att detta löser sig till det bästa....

Life´s a bitch and then you marry one!!!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

men vännen...usch:( det här visste jag inte. får vi prata om.vi hörs imorgon! kram<3

2008-07-05 @ 01:02:07
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0