Helgen som varit...

Än en gång så e d söndag....man hinner knappt o blinka innan veckan e förbi..

Fredags: I fredags så kom älsklingen hit...kändes skönt o ha han här eftersom vi inte hade träffats på ett tag. Vi hade lr rättare sagt jag hade bestämt att vi skulle ta med barna och gå ut o äta med Camilla o Fredrik och så vart det me...Katrinedalskrogen fick äran av vårat fina besök...jättegott o jättemysigt...men än en gång så strula ju Elliot så han vart utan mat, kan ju lova att det gjorde ont i hjärtat men men han måste ju lära sig o sen så fick han faktiskt äta rester så han vart ju inte helt utan...När vi kom hem efter ett par timmar så var det mys dags...men barna gick o la sig för dom va trötta...vilket kanske va tur....älsklingen o ja fick ju lite mamma-mys utan barn vilket uppskattas..=O)...

Lördags: Älsklingen vakna kl 07,34 o kunde inte somna om...hmmm...kan ju säga att ja va ju inte superpigg men vi låg kvar en stund o mös ändå....hör o häpa barna sov än vilket inte e så himla vanligt..dom brukar vakna runt 7 när dom e lediga...så vi fick väcka dom vid halv10 och då var det frukost dax....
Dagen i sig var inte så planerad men vi gick iaf ner till stan för vi hade bestämt fika med Camilla o Fredrik innan han skulle åka hem till Katrineholm. Och älsklingen skulle köpa sig ett par jeans eftersom han inte hade me sig ¨några kläder hit men det var 2 par jeans och en t-shirt....Själv så köpte ja ett par jeans. Lunch på Paris vart d me.....Skulle egentligen ha grillat på kvällen me Camilla men vi kände att vi bara ville vara hemma o mysa ist med en massa godis och film..."Brokeback Mountain" vart det, jag hade sett filmen men inte älsklingen...ja tycker faktiskt att den filmen va bra men inte Johan...och givetsvis så gjorde jag en klassiker....somna efter 30 minuter...så likt mig...men men ja hade ju redan sett den...

Söndag: Alltså idag...Idag har det inte hänt så mycket...Älsklingen åkte rätt så tidigt eftersom han var tvungen o fixa med diverse saker hemma i karlstad....Jag, barna och Camilla var en sväng på McD OCH Max...åt på ena o fika på andra..hahaha...Och nu så sitter jag här....skulle behöva plocka iordning här hemma ser ut som en bomb har dragit över, måste diska för nu har disken vuxit sig högt över kanten....men jag har tur att den väntar på mig o inte springer iväg =/.
Imorgon e d måndag och jag har en jobbig vecka framför  mig...puh...men jag får försöka o vara stark för jag kan tyvärr inte komma ur den hur mycket jag än vill...och efter veckan e slut så måste några viktiga beslut tas....

See you later....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0