Fotboll Lesjöfors och grillkväll hos Linda

Vilken dag.....Vaknade hur tidigt som helst på en ledig dag...va blir d??!!! Iaf gick upp och gjorde lite nytta, diskade och damsög lägenheten..det behövdes kan ja säga....men som ja brukar säga plötsligt händer det..hahaha...

Igår lördag hade Melwin poolspel vilket jag trodde skulle vara här i karlskoga vid nobel för det stog så på lappen...men inte...utan poolspelet var i lesjöfors..WTF!!!! Jag vart vansinnig vill jag lova...men det var ju bara till att se glad ut oh sätta sig i bilen o följa med...stackars älsklingen...han hade festat lite på fredan...kanske inte så kul o köra alla dom milen i värsta tropiska värmen...men men han sa att det var helt ok så då får ja tro på han....Tack älskling vill ja bara säga det betydde välldigt mycke för mig *puss*....Väl i Lesjöfors så gick allt smidigt dom vann sina 2 matcher  med 5-3 i båda...Melwin gjorde dock inga mål...han var mer intresserad av vad som hände runtomkring kändes det som iaf i första matchen...men ja hade ett litet snack med han i pausen till andra matchen att han skulle vara mer fokuserad på spelet o strunt i allt omkring han...och döm om min förvåning...ungen lyssnade på mig och han spelade riktigt bra i andra matchen...d e min son d...hahah...

            Lite bilder från fotbollen....

Efter fotbollen var det en massa stress....vi skulle hem till syrran o hennes familj och grilla...Så det var panik vill ja lova...Men vi var där till kl 7 så vi hann med allt vi skulle göra...Riktigt trevligt var det tills alla äcklig småkryp kom fram och för att inte tala om att det var gott me vill jag lova så nu gick man upp mist 5 kilo av all mat...beach 2008 känns lite för sent för min del...siktar nog på beach 2009 lr 2010 i värsta fall...kan ju trösta mig med att det finns iaf en i min närhet som gillar mig..wwiiieee...=O)

             

Lite bilder från våran grillkväll igår, bilderna e ju tyvärr suddiga...men så går det när barn tar kort..hihih...
Nu har älskling åkt hem till karlstad igen...*snyft*...men vi kommer ju att träffas i hela veckan som kommer och då kommer jag att få känna på hur det känns o pendla...men shar inge emot o sitta på bussen faktiskt så länge ja få vara nära älsklingen....

Nä nu ska ja o Melwin gå o hämta Elliot som e hos en kompis...vi ska antagligen ta Sibylla på vägen hem...älsklingen kommer få ett bryt på mig eftersom ja äter så mycke skitmat...men men beach 2008 e ju redan körd så va fan...shit happends...hahah....

pussar

Kommentarer
Postat av: Karin

Aha.

Ja jag får prova...haha*

Tack =)

2008-06-02 @ 09:39:18
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: lillasyster!!

Va faaaaan inga bilder sa jag ju :0)

2008-06-02 @ 14:17:37
Postat av: Annso

Lillasyster: hahaha nä ja vet menja kunde ju inte låta bli...dom andra korten som Elliot tog va ju mest bara suddiga....=O)

2008-06-02 @ 15:17:09
URL: http://beautyanns.blogg.se/
Postat av: Elin

heeej va mysigt ni haft det :) ska du med på avslutningsshower onsdag? vi rings tycker ja :) kramkram

2008-06-02 @ 23:53:18
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: bella

Såg allt trevligt ut det där!:) Kanon väder också det kan inte bli bättre...

2008-06-03 @ 22:58:12
URL: http://buus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0