Tisdag...

varför blir jag aldrig av med konstiga känslan i magen... asså fan va jobbit d e...men jag kanske har gjort mig förtjänt av denna känsla...vem vem....jaja..
Gårdagen var jag i karlstad på mitt lilla projekt =O) efter så kom älsklingen o hämta mig å vi åkte vidare till MAXI för lite storhandling...lr inte jag utan älsklingen...
Grillning stog på agendan..ja jag vet d spöregna ute men va fan man kan grilla ute o äta inne....hihi...så äslklingen köpte en massa gott och jag kan lov att det var supergott och vi åt som aldrig förr....vilket kändes i magen eftersom jag inte har ätit så vidare värst d senaste dagarna, tappat matlusten helt enkelt..=/...men igår så kanske den kom tillbaka...kan ju hoppas iaf...
Filkmkväll hade vi bestämt oss för...det var "The Eye" och "Be kind Rewind" och hör o häpna jag somnade inte...vilket kanske va tur för min del...finns ngn som inte blir så glad när ja somnar...men tyvärr så brukar ja somna när ja tycker filmen e  dålig...har även somnat på bio 2 ggr...inte tipp topp vill ja lova men va fan men e ju inte mer än människa.... Första filmen var faktiskt bra men den andra..njae ingen höjdarfilm kanske...

Nu ska ja iaf in i duschen o åka vidare till Karlstad till mitt "hemliga" projekt och sen vidare till älsklingen....

Ha en toppen tisdag alla....


Kommentarer
Postat av: Elin

oohhhh hemligt projekt??? va nyfis ja blir :D

2008-07-08 @ 14:22:09
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Linda

så hemlig hela tiden=) Hoppas det är nåt bra då, så kanske din konstiga känsla försvinner tillslut=)

Ha det fint!! kraam

2008-07-08 @ 18:03:26
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: K i m m e l i m

Är The eye den filmen med Jessica Alba eller?

Var den läskig?

Funderar på att hyra den... =)

2008-07-08 @ 21:40:24
URL: http://mammamuuu.blogg.se/
Postat av: Elin

Heeej:) Tack gumman! ja gillade det själv faktiskt:)

Jaa det är så skönt att man snart har förlorat 10 kg iaf:P

Jaaa vi åker nog faktiskt redan ikväll! & stannar nog till slutet på nästa vecka. Sen kommer vi ju nån mer sväng til kga de sista 2 veckorna av vår smis:) kram gumman! hörs snart!

2008-07-09 @ 17:55:02
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0