Svarta moln.....

Värför ska det alltid komma svarta moln in i min lilla rosa värld...usch jag e så himla trött på allt...Aldrig nånsin kan man få vara lycklig...det är alltid ngt som mörkar ner...e detta så typiskt mig lr händer det alla...för det känns som om att det BARA e mig det händer och precis hela tiden me...

Hur vet man att man kan lita på folk??? När och hur vet man att allt är rätt? Fan fan fan.....Ska man fortsätta lr ska man sluta...va e problemet egentligen...hjärnan säger en sak och hjärtat en annan...o vilken ska man lyssna på....det blir ju fel vilket som känns det som....

Trodde verkligen att jag kunde lita på denna person...men inte.....världen e bra liten och allt kommer fram förr lr senare....Och jag vet att du ljög för mig.....men just nu känns det som om att det kvittar...Man dömmer andra efter sig själv...Jag vet för att jag har själv gjort det tidigare...

När vet man att man verkligen tycker om ngn...är det när man inser att man e på väg att förlora den personen lr??! Jag kommer inte att finnas där snart.....Orkar inte....Förlåt...

Mitt grubbleri.....fan va trött jag e på det och inte slutar jag heller...nä...Annso fortsätter o grubbla för och nackdeler, är det rätt lr är det fel...säger bara svart bälte i grubbleri...that´s me!!!!!

Nä man kanske skulle ta o göra några viktiga beslut...men...är dom beslutet verkligen rätta lr e dom fel.....Ja som det känns just nu så orkar jag inte längre gå omkring så här...Måste ta tag i mitt liv även om jag kommer att såra personer...

My life sucks and I hate this feeling....

// A

Kommentarer
Postat av: Cammi

Andra, tredje, fjärde stycket var klockrent vad jag själv känner och tycker om en viss person. Neej då gullet, du är absolut inte ensam om att uppleva och känna detta...



Det suger verkligen när man kommer på sina närmasta om att ljuga, dölja och förneka...man kan fråga sig vad man har gjort för att förtjäna det, eller är det så att man är alldeles för snäll och blåögd så det är så jädrans lätt att utnyttja???



Antingen har de alltid varit sådana eller så kanske det finns en anledning till deras sätt, inte sjutton vet jag...men var inte ledsen. Förhoppningsvis växer de till sig, tar sig i kragen eller rent ut sagt kommer med svansen mellan benen och erkänner att de gjort fel och om inte, ja då finns bara en sak att göra. Men dit hoppas vi du inte behöver komma...



Lycka till och stå på dig, så du slipper det jag fått uppleva och känna.

/ Cammi

2008-07-28 @ 20:12:56
Postat av: Linda

Usch vad tråkigt det låter, hoppas det löser sej för dej tjejen! Tyvärr är det nog så att man snart bara kan lita på sej själv:/ Ha det fint! kram

2008-07-28 @ 20:50:52
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Elin

åhhh gumman, trist det låter. Det har inte hänt mej så ofta, men absolut är det ibland saker amn tycker är tråkigt. men kanske inte så stort som ditt är.

Jag tänker på dej gumman, det vet du & bara att ringa om du vill prata vet du! jag hör av mig! tusen kramar.

2008-07-28 @ 22:06:25
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Sabina

Hej kusin! hoppas allt är bra med dig?! nu har jag med hittat din blogg, hittade den på alex sida :) Puss

2008-08-01 @ 11:00:39
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0