Why.....

Lördag igen då...inte klokt vad veckorna går fort och snart e d jul me...Bara snön som fattas innan julstämningen har infunnit sig...Dessvärre så kommer ju inte min jul bli så som jag hade tänkt mig =O( eftersom en viss person valde att åka till thailand ist med en kompis ist för att fira jul hemma med mig...Fy farao vad jag har mått dåligt över detta...och mår fortfarande piss och känner mig arg, besviken och framför allt sårad....trodde kanske att man kunde va nr1 nån gång men inte...men men kanske bäst att det blir så här...jag kan ju ha roligt UTAN den personen och jag ser fram emot nästa helg då Cammi o jag ska ut på lite bravader...heheh...mer om det kommer under veckan....Men kan ju säga så mycket som att det blir en favorit i repris..hehe...

Igår fredag så hade vi julfest på jobbet..OJ OJ OJ OJ OJ...va kul det va =O)...min plan från början var ju att ta det superlugnt men det blir ju inte alltid som man har tänkt sig...och eftersom jag hade fått ett förbannat tråkigt besked under dagen som förövrigt sabbade hela min fokus på jobbet och förstörde dagen där...så va ju inte min första plan aktuell..så jag gick in på plan b...karatefylla....ohhhh yes....slog nog rekord i hur många white russians jag drack...inte nog med det...jag lyckade o beställa en ca 30 minuter innan jag skulle gå...smart Annso...NOT...så det var bara te o dricka fort...och alla som gör det vet att det e inte en dirket smart plan....men va fan man lever ju bara en gång....Men helt otroligt så mådde ja inge dåligt efter det...plötsligt händer det..hahah...iaf så knallade ja ut runt 1 eftersom bussen till Johan skulle gå 01,15 och kom ju på att jag va hungrig...lr ja det brukar ja ju alltid vara så det va ju ingen dirket nyhet..Claus på jobbet som så snällt följde med mig ut för att se till så att ja kom på bussen köpte en kebebrulle till mig...Tack claus!!! Jag kom på bussen och nöjd med min kebabrulle....då kom nästa problem...ja måste ju komma ihåg o plinga vid rätt tidpunkt...och det e inte det lättaste i nyktert tillstånd då kan ni bara tänka hur det blir i icke nyktert tillstånd...och för er som inte vet hur den vägen e så finns det inga lysen alls och bara skog runt omkring alltså bäcksvart...men Anso lyckades även där..plingade rätt och gick av mitt ute i mörkret och började att knalla hem den dryga kilometern...Ser ju Madde och Chris hus från vägen när jag gått ett tag eftersom de har smyckat det med en massa ljus så jag knallar vidare i min egna lilla värld...och tittar upp efter ett tag..."vart e husen" e min första tanke...det e bara kolmörkt frammåt...tills jag vänder mig omoch inser då till min fasa...jag har gått för långt...och missat infarten till husen...asså fan me...det ska ju vara jag till en sån sak..helt otroligt...hahaha...jag kan ju kanske tacka min gud att det inte var några bilar som kom när jag gick där...för då hade jag antaglien blivit påkörd eftersom jag INTE gick längs vägkanten UTAN mitt i vägen...förståndet verkar försvina när alkoholen kommer in i kroppen...hmmm....Jaja men kul hade ja iaf =O)

Nä nu e d dax och gå o lägga sig tror jag...

Sov gott alla

XoXo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att cammi har pengar.

2008-12-21 @ 01:36:30
Postat av: Annso

Anonym: Vem har sagt att det vi ska göra har med pengar att göra????

2008-12-21 @ 09:53:41
URL: http://beautyannso.blogg.se/
Postat av: Karin

Hihi vilken rolig kväll :)

2008-12-21 @ 13:55:42
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0