Närhet....lite tankar och återigen lite grubbleri.....

Fy f-n va jag har saknat närhet..Som tur va så kom Johan hit i måndags kväll..kändes som en hel evighets sen vi sågs...fast det var det ju givetsvis inte, bara ett par dar men ändå...Jobbit o va ifrån nån som man tycker om så mycket...Så det va extra gött o bara ligga o mysa i sängen o kolla på tv samtidigt, älsklingens nya favoritposition....Fick ett nytt smeknamn igår me..."Tjockpropp" hur tolkar man det...hahah...det var lite fel när han skulle säga det han menade att jag var tjockskallig och mespropp..hahah...men orkade ju inte säga hela orden o i all hast så det vart tjockpropp...kan ju säga att ja funderar på ett nytt smeknamn te han ja me...men har ju inte kommit på d än..men d kommer ja lovar...=O)...Vi kolla på film me...."Return to the house on the haunted hill"...en skräckfilm givetsvis...kan säga att ja va supertuff INNAN filmen började och sa till älsklingen att den va nog inte så farlig/äcklig...vilket jag fick äta upp sen big big time...satt nog med handen för ögona när allt vidrigt va så i det hela kanske jag såg iaf halva filmen..men lovade älsklingen att nästa film får han välja.....

Usch har varit lite låg på sistone...Kan kanske bero på allt som har hänt..lr allt o allt så mycket e d väl inte men d räcker för att man ska fundera ihjäl sig och gå med en konstig känsla i magen...och det gör ja verkligen...Känns som om att det e så mycket som bara snurrar runt i huvet nu att ja inte vet vart ja ska ta vägen...Men det värst e ju att behöva gå o tänka på en viss sak (inget jag kommer att nämna här) o inte veta vad som kommer att hända...Jag vet ju vad jag har sagt men det känns inte direkt som om det tas på allvar..men nu menar jag verkligen det..jag har sagt en viss sak och det kommer jag att stå för ÄVEN om det kommer att slita mitt hjärta i tusen bitar, jag kommer att må piss hur länge som helst...men tyvärr så e det ett måste i såna fall...för då vet man vad prioriteringar e....Ja nog tjatat om d...

Jahopp så e d jul snart me...inte klokt vad fort det går...tycker inte att det e länge sen de var jul...men det e ju uppenbart att det e ju snart ett helt år se...Ska bli kul o se hur denna jul blir....
Förra nyårsafton så satt ja helt ensam med barna, vilket iofs inte e helt fel MEN...det hade ju vart trevligt o dela den med ngn menmen inget att sörja över idag...men då iaf när kl var 12 och raketerna började och lysa upp stan, barna stog med näsorna tryckta mot fönstren så gjorde jag..heter det så??!!?..iaf så gjorde jag ett nyårslöfte...vilket ja inte kommer säga nu för då kommer det inte att inträffa men ja lovar att säga det efter nyår om det slog in lr inte...men jag kan ju säga att jag håller tummarna iaf...*håller tummarna*

Nej nu ska ja nog sätta mig framför tv o kolla på "Desperat housewifes"....

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Mee thinking of you!

Kram!

2008-12-10 @ 13:10:41
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag vet ju vad du menar gumman :/ träligt att det inte tas seriously,du får visa att det är allvar som menas. puss & kram, tänker på dej:) vi ses nästa gång i typ mellandagarna va? :) kram

2008-12-10 @ 20:13:05
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Karin

Haha e det SÅ man ska göra!?

Thanx för tipset! Ska LÄTT prova d nästa gång :)

2008-12-11 @ 08:32:57
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0