Monday...

Måndag idag då...hatar verkligen måndagar och denna dag va ju inte direkt en bra måndag heller....För d första vakna ja med urininfektion...asså fy fan...jag har nog klipp kort i det nu..vet inte hur många ggr jag har haft det i år...och så har det ju varit sen jag va 14 år...mellan 5-9 ggr per år...Mamma e lika dan..så det e ju ärftligt...kommer antqagligen att få allt skit efter henne...har ju redan magkatarr och denna jävla infektion...fattas bara högt blodtryck me så e ja komplett..life´s a bitch and then you mary one..hehe...Och för d andra så åkte Johan till thailand idag...INTE populärt i mina ögon...men men..ja ska ju oxå åka men ändå...jag orkar inte lägga ner nån energi på det nu iaf..får ta itu med det när han kommer hem...

Johan va ju här hemma igår och han fick sina julklappar...VÄLLDIGT uppskattat...hahah..han fick ju sin efterlängande eltandborste...kan har snackat om den ett par månader så nu ja va ju tvungen o köpa en så nu e d nog slutsnackat om den..hehe...Melwin gav han en kokbok...som hans klass har samlat  ihopa recept under hösten..hahah...en liten pik där att det ska lagas mera mat hemma i huset...men ja antar att det e ja som får göra det...Han fick även andra paket av mig som ja nog tror han gilla me..iaf av han reaktion =O)....I know how to please him..HAHAHAHA....

Köpte några julklappar idag me...bla en mobiltelefon till Melwin..han e ju bara 8 men ändå..d e ju inte som så att han har fått en värsting mobil utan en enkel som han kan ringa o skriva sms med...d tror jag att han blir glad av eftersom han har tjatat i ett antal år efter en mobil...så denna jul ligger jag på plus iaf..heheh....

Har ju lite planerat denna vecka vilket e tur eftersom jag antagligen kommer att sakna älsklingen hur mycke som helst...Nästa helg över nyår så finns d lite planerat..har bla blivit bjuden på fest i både krillehöla och karlstad...vet ju inte riktigt vilken jag ska joina...men d märks..

Köpte en ny dator idag me =O)...och hör o häpna jag lyckades att installera den helt själv..ja jag vet d e inge svårt..men jag kan lova att för mig så va d fan inte lätt livrädd att trycka på fel knapp...hur nu man kan göra det..but I promise I can...iaf så lyckades ja hur bra som helst...*klapp på axeln där Annso*....

Nu ska ja nog gå o slå in barnas andra julklappar...åhhh orka.....

Puss på er....

XoXo

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh va duktig du är gumman:) värsta datakonsulten;) hihi.

Ok , ska du till thailand? när?:)

Jag åker till kga imorgon med tåget kl 19.Hoppas vi hinner ses ngt i veckan. hihi Melwin kommer nog bli skitglad för mobilen:) hihi. kramkram vi hörs!!!!!GOD JUL!!! :D <3

2008-12-22 @ 20:47:09
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: bella

Ja fan Thailand låter ju lockande, du vet ju dock vad mina spargris pengar ska gå till haha.. När ska du åka ? Det är ett sälj jobb inom el branschen! Hoppas som fan att det går vägen imorn, får slänga på största leendet och vara lika galen som vanligt så fixar det sig.. KRAM

2008-12-22 @ 23:34:50
URL: http://bembe.blogg.se/
Postat av: Karin

Tack snälla du, det värmer!

Hoppas du m får en fantastisk jul och ett riktigt gott nytt år. Trist m thailandsgrejen men jag hoppas du kommer iväg!

Varma kramar till dig m!

2008-12-23 @ 13:20:11
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0