Lördag....

Vaknade faktiskt relativt tidigt pigg och utvilad...kan kanske bero på att jag har sovit hur skönt som helst hela natten...så gött o sova i sin egna säng igen...men när ja vaknade i morse så såg ja att jag inte va själv...mina 2 juveler har tydligen smugit sig in i natt utan att jag inte märkt ngt och d e högst ovanligt eftersom ja vaknar av minst lilla ljud...så d tyder ju på att jag har sovit som en stock..heheh...

Iaf efter frukost så begav sig jag o barna ner till stan för att möta Elin o Sofia...det var tänkt att shoppa ngt nytt tills ikväll men ja hitta inget..men d gör inget faktiskt jag hade ju redan 3 st klänningar o välja emellan...behöver ju knappast ngt mer då...
Har städat klart det sista nu ...men ingen gran har kommit upp än...vi tar det imorgon när vi ska baka pepparkakor o lusebullar till vårat adventsfika...

Det slår aldrig fel att man blir besviken på ngt lr ngn...det tycks ju vara ett återkommande inslag i min vardag nu för tiden...I detta fall är det ngn, som mycket väl vetat om att Elin kommer hem idag och att vi skulle ut idag det har ju varit bestämt ett tag...men då väljer den personen att gå ut som igår o festa till det och är idag superbakis...Jag blir inte sur utan mest besviken...Jaja skitsam...orka lägga ner energi...

Nej nu e d dax för duschen..Antar att det kommer att plåtas en del ikväll..så bilder det blir det imorn =O)

Trevlig lördag alla

Annso

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ha det så kul..

Tusen pussar!

2008-12-06 @ 21:23:20
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh va roligt m bilder, hoppas ni hade en toppenkväll o att personen du va besviken på inte förstörde den.

2008-12-07 @ 01:18:52
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Cammi

Jag tror absolut inte att jag förstörde ngn fest bara för jag låg hemma bakfull, och snällt att ngn bryr sig om det. Snarare skulle jag nog vara mer besviken på en annan person i hennes närvaro, en viss person som har tankar på att resa bort över jul och nyår. Hon är vansinnig på det, men jag har tyvärr inte fått läsa ngt om den besvikelsen här... Låta Annso sitta hemma själv under den bästa tiden på året, men men bättre att bli besviken på att jag gör ngt kul en fredag kväll och inte dyker upp på lördagens fest. Straffet blev väl mer att jag mådde piss en hel dag, en sabba kvällen för tjejen...Låter som det inte kan vara kul ha party utan mig och det får jag väl ta som en komplimang.

2008-12-07 @ 14:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0