Jahopp fredag och så e man hemma igen....

Har ju kommit på det roliga med o mobil blogga hehe..kanske  inte lika roligt när fakturan kommer...men d lär ju märkas..och hos Johan så har jag ju ingen dator än...men snart så =O)...wiieeee.....

Ikväll så blir det en lugn o stillsam kväll med barna själv klart så ska ja kolla på IDOL =O) se vilka 2 som går vidare till finalen nästa vecka..Har inte sovit ngt inatt pga av vissa saker...så det blir en tidig kväll all by my self in my big bed =O)...

Imorgon så kommer Elin hit o då blir det party..va ju hur länge sen som helst vi festade ihop och denna lördag så kommer "Baja päron" att göra oss sällskap lrhur Elin??!!? Hahah..vi har några roliga minnen från våran tid med den drycken...och den va ju vår bästa vän under en längre tid..sen försvann han men nu har han hittat tilbaka igen hahaha...så det blir party like the old days =O)....

     

Lite gamla partybilder från våran tid =O)...Fan va ja saknar mitt långa hår...blir till o spara nu tror ja...lr så fuskar man sig till det..det går ju fortare då =O)...Kollade förresten på hårexstension på "Drottninggatan 81"  jag vill ha...MEN kanske lite för dyrt för mig...blir ju typ att välja mellan en thailandsresa lr längre hår..svårt val det dära....men men det tål ju o tänkas på....På tal o thailand ja...en viss person i min närhet har planerat en ev resa dit bakom min rygg...o dessutom med en annan person...inte så juste...och dessutom över jul & nyår...INTE POPULÄRT från mitt håll kan jag lova...men jag tror att jag gjorde klart i var jag står i den frågan och personen ifråga vet vad som gäller me..."You win some and loose some".....

Nä nu ska jag nog faktiskt bege mig ner till kä'llaren o hämtra julgranen...ja jag vet att det är jättetidigt..men ja tycker att det är så himla mysigt med granen och barnen blir ju helt lyriska över det =O)...så det kanske kommer en bild sen på det slutliga resultatet...

Ha en trevlig kväll alla...
XoXo

Kommentarer
Postat av: Amanda G

Killen som bokat resa lr..?

2008-12-05 @ 21:25:20
Postat av: Elin

JAAA!!! imorgon blir det Baja fest ;) hahahahha så gött :) hör av mej när vi vaknar här i huset så får vi se när vi ska dra neråt city...ja känner nog för en solariesväng me kanske? :) kram

2008-12-05 @ 23:51:38
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0