Dagen före dopparedan....

...Ångesten e på topp...Kan verkligen förstå dom som sitter själv över jul o nyår...Exakt samma känsla har jag...Visst jag har ju mamma o pappa att gå till..men där klarar ja max en timme...Alla mina syskon e hos sina respektive med familjer..asså fy fan säger ja...Jag hade verkligen lovat mig själv att inte gå igenom detta igen....Som tur e så e ju barna med deras pappa på dan imorgon så att dom slipper vara med mig när man inte mår så bra.....men vi får ju kvällen ihopa iaf =O)...Usch det känns inge bra alls att fira julafton själv...men ja har ju nget val iofs...Jag får göra det bästa av situationen...Men jag kan ju inte sluta tänka på att d slår aldrig fel för händer d alltid mig.."Lite lycka hit tack".

Julen har för mig på senare tid inte betytt ngt speciellt...men julen e ju till för barna...så då får man göra det bästa av d hela....Jag kommer själv ihåg när jag va liten..men låg o va vaken nästan hela natten bara för att få en liten skymt av tomten..som aldrig tycktes komma....och nog visst så somna man och då passade han minsann på att lägga paketet i min fina julstrumpa som ja hade hängt fint på sängen....kunde aldrig förstå varför ja missa han varenda jul..haha...man blir ju iaf glad av minnena =O)...Melwin har haft nedräkning sen han kom i lördags att snart e d minsann julafton...ska bli riktigt kul att se hans min när han öppnar paketet med mobilen....Elliot har fått bla ett kassaskåp..så att han kan lägga alla sina låtsaspengar i..som han för övrigt har målat och gjort själv...han e allt bra go den ungen =O)...

En fråga bara: VART FAN E SNÖN?????? Har han missat ngt han där uppe lr....

Ska hem till Elisabeth bu ikväll på uppesittarkväll o spela bingolotto...kan ju va kul..va ju 100 år sedan ja spela bingolotto..hahah..lovar att ta lite kort när vi "old people" sitter me pennan i högsta hugg...hahaha...kan ju va en riktigt trevlig syn...tur att d bara e uppesittar kväll en gång om året...

Har hittat en favvopartylåt....



Riktigt bra..lite party stämning blir d allt..hehe...

Ja gott folk....Ha en trevlig ag idag dagen före dopparedan...

Annso

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej gumman:) Ringde dig för att bla säga GOD JUL:) säger det här istället som sagt:) Massa kramar love you!!

2008-12-23 @ 23:52:30
URL: http://wwww.kvistelin.blogg.se/
Postat av: Linda

GOD JUL!!!

2008-12-24 @ 07:39:04
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0