Tisdagen...igår alltså....

Tror ja håller på att bli sjuk =O(..fått en alldeles för stor dos av älsklingens baciller i helgen ;o) fast å andra sidan så gör d inge..det va värt d..lrhur älskling?

Jobba som vanligt idag me...precis när ja skulle gå hem så började det o regna..helt typiskt varit någorlunda fint hela förmiddan men när Ann-Sofie ska gå hem ja då beslutar han sig där uppe att du e d dax att lufta litte...men jag hade tur...just när ja klev in på innergården så öppnade han hela himlen...asså ibland har ja tur..inte så ofta men det händer....Fia hade tyvärr lite sämre tur..när hon kom hem till mig så va hon plaskblöt..d va bara te o ta fram hårfönen o ställa sig o torka kläderna =O)..lr ja inte jag då utan Fia...Vi tog en liten sväng ner på stan och kollad det stora utbudet...asså det e fan ta mig helt hopplöst o gå på stan här...ja lovar...efter 15 minuter så har man gått igenom dom affärerna som e värda att gå i...ja ni ifrån Kga vet ju va ja menar...sorgligt....men det ska tydligen komma lite mera affärer snart har ja hört...
Vi hann med en liten fika på Paris me...tog en kyckling & pasta sallad..men tappade tyvärr matlusten...så ja lämnade nog i sort sett hela...men men....

Kvällen igår va välldigt lugn...dels för att ja inte mådde så bra o sen så va ja jättetrött...hade en liten depp period i ngn timma innan ja gick o la mig...Händer även den bäste..haha...men alla ni som har haft depp perioder..visst e d hemskt...asså man har nog aldrig kännt sig så värdelös, ensam o övergiven som när deppningen kommer...Det är då man skulle behöva lite stöd från sina nära o kära...menvem ska man ringa kl halv 11 på kvällen då sover ju för fan alla....ja ja..nu gick d ju bra ändå....

Ska sätta mig framför tvn en stund...ska åka in till Mr J sen senare....

Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

men gumman, bara att du ringer om det är ngt ju! om du behöver prata ut :) och jaa jag vet vad dumenar md shoppingutbudet ;) du får komma hit & shoppa snart! kramkram

2008-08-27 @ 23:01:06
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0