Tisdag...

...Vart en lugn dag idag faktiskt...inte gjort så mycket...vart på jobbet ocg tvättat stans största tvätthög..fattar inte att jag ska boka tid lite tidigare innan det blir en sån stor hög...men jag hade tur..det va ingen som hade 1an så jag kunde boka dom med så jag hade 4 små maskiner och en stor ifall ja skulle tvätta ngn matta lr så (vilket jag inte gjorde) och dubbla torskåp o ett torkrum..kan lova att det behövdes verkligen..jag tvätta sängkläder o bara dom tar ju ett helt torkrum känns d som..hahahaha...men men  ja kanske lär mig tills nästa gång...lr inte...svårt o lära gamla hundar o sitta har ja hört *lol*...

Gud va skönt att det är barnbidrag imorn...har hela 65 kr kvar på mitt konto o då ska ja faktiskt tillägga att jag har lyckats o klara mig på 700:- på nästan 2 veckor...rekord för o va mig faktiskt...det skulle dom veta grabbarna som grämde (över fikat för ngn helg sen) sig över hur dom skulle klara sig....



Älsklingen har sin spelkväll med grabbarna...men han har sagt att han ska komma o mysa imorn med mig =O)...*längtar ihjäl mig* vill ja lova...

Nä nu ska ja väl hoppa in i duschen så att jag slipper det imorn bitti...antar att ja kommer att vara supertrött då som vanligt...Imorgon är det en stor dag för Mr Elliot...han börjar nämligen 6års verksamheten...lr har tror att han börjar på skolan eftersom Melwin oxå går där...Melwin börjar för övrigt i 2an...fy farao vad fort det gårt..tycker inte att det va så himla länge sen jag fick dom...Tur att jag inte har åldrats ngt själv då...;o)..*LOL*


Ett gammalt kort på Melwin o Elliot

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Såå smååå och söta:)

2008-08-21 @ 10:03:12
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0