Söndan...

Jag e riktigt stolt över mig själv..=O)...Fick ngt städryck (vilket ALDRIG händer) så jag började damma och dammsuga och även plocka isär soffan o dammsög den..de ni...kan jag helt ärligt säga att jag inte gjort på hur länge som helst..antagligen inte så länge som ja bott här skulle jag tippa på....Torka golvet gjorde jag dock inte...men det ska ja göra idag ist tänkte jag....

Mina båda systrar skulle ju komma förbi en sväng...nu vart det bara Linda och hennes son William som kom...Alex lilla Tyra hade magsjukan..=O( eiiuu och det vill vi inte ha....men det är bara till att hoppas att Alex o Andreas slipper o få det på deras semester o allt...*håller tummarna* Alex =O).....
Gjorde en god blåbärspaj...*mumma* blev dock lite bränd i ena hörnet eftersom ja hade satt gallret för högt upp i ugnen men den va supergod iaf..asså blåbärspaj och vaniljvisp kan man ju äta ihjäl sig på...tur att magen säger stopp nån gång...lr rättare sagt traktordäcket...en titt på det (traktordäcket) så blir man mätt på blåbärspaj med en gång..hahahah....



Förresten...har ju glömt bort en sak...fick ett sms från Mr J häromdagen..."Tycker om dig jättemycket och menar PÅ RIKTIGT att du är den goaste tjejen jag träffat" Han e för go min älskling..=O)




På min att göra lista idag:
* Moppa golvet
*Ringa några viktiga samtal...typ som avgör mig framtid..hihi
*Hämta barna...inte för att jag skulle glöma det men men..hahaha
*Laga middag...hmmm..undrans tro vad ja ska hitta på idag...

Nä nu ska ja sitta framför datorn o kolla ett tag på några blogga jag följer..=O)

Kram på er alla...vilka ni nu är....

//Annso


Kommentarer
Postat av: Alexandra

En snygg Linda oxå, eller ja.. En halving.. Haha

2008-08-18 @ 14:30:31
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: Linda

Gud va sugen på paj jag vart nu! Smaskigt:o)

Dammsuger gör jag varje dag, moppar var tredje iaf och dammar minst en gång per vecka annars skulle jag få panik:-)

2008-08-18 @ 15:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0