Söndagmorgon...

Har faktiskt sovit jättebra i natt på riktigt länge...men vaknade prick 3 av att det va ngn jävla idiot som stog o skrek utanför och jag bor ändå på 5e våningen och så helt plötsligt så krasade det nånstans antar att det gick en ruta och sen kom polisen...helt otroligt hur folk e egentligen....

Hade Elliot hos mig inatt...kanske därför ja sov så bra...även fast att han gnisslar tänder, snurrar runt som en helikopter och talar i sömnen så va det supermysigt...iaf o slippa sov själv i stora sängen....Mr J va ju ute med sina kompisar o idag så åker han till Sthlm...



Idag så e det rätt mycket på schemat....mina 2 älskade systrar (Linda & Alex) kommer hit o vi ska fika lite...sen kommer nog Cammi o Fia med Nico med...Fia behövde prata av sig lite tror jag....

Och jag ser fram emot denna vecka på jobbet när jag äntligen ska ta t ag i saken...att säga upp mig...Efter 5 år där så det dax...eftersom jag har varit sjukskriven ett tag därifrån och nu börjat jobba igen så vet jag med säkert att den platsen e inte till för mig längre...och till saken hör oxå att det är andra gången som jag är där...började från början 96 och jobbade ända tills 2000 när jag fick MElwin...men ja sa oxå upp mig då...att jag inte lärde mig då men nej inte ja inte...man tror att allt är bättre en andra gång...jaja...men nu har jag lärt mig en läxa ang det med..och ni som jobbat/jobbar där vet vad jag menar......

Nä nu e d väl kanske dax med lite frukost...

Hörs senare...

Kommentarer
Postat av: cassandra

hej:) öland var hur mysigt som helst.. ja gör det, jag länkar dig med:) hoppas allt är bra med er! kram

2008-08-17 @ 15:12:43
URL: http://casablanca.blogg.se/
Postat av: Elin

japp jag vet precis vad du menar. trashcom:S haha kram gumman, vi åjker mot linköping nu vid 18 tiden, men hörs sen! kramkram

2008-08-17 @ 17:07:48
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad söta ni är! :D / Kusinen Thirisia.

2008-08-17 @ 17:11:39
URL: http://chiquito.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej hej!



Det är okej att du har gjort länk till min sida. Är det okej att jag gör till dig? Här är allt bra men tycker det är tråktigt väder. Din sida har blivit jätte fin. Ha det så bra.



Kram

2008-08-17 @ 17:30:14
URL: http://sommarjasmin.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja vem tusan vill kasta bort halva livet på det stället, usch! Du gör nog ett bra val gissar jag, hälsan är viktigare:o) Ta hand om dej! kram

2008-08-18 @ 10:35:28
Postat av: cammi

Du gör rätt i att byta miljö, det ärbara positivt fördig...det kan inte bli sämre. Ett jävla skit ställe det där. Var det ju redan då jag jobba där -95.

2008-08-18 @ 11:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0