Onsdan...

..Jahopp så vart det återigen slut på sommarlovet..Melwin börja 2an och lilla Elliot började på lekis lr 6års som dom säger..hmm...Följde med barna till skolan..Melwin klarar sig ju själv men ja vill e ju inte missa inskolningen med Elliot =O)..

Vi var ett stort gäng föräldrar som stog o kollade på dom små liven när dom hade samling utanför och väntade på att få gå in i skolsalen...och dom va så duktiga allihopa...stog på led och gjorde exakt som fröknarna sa...iaf igår vem vet hur det går i fortsättningen....Men d e skönt nu iaf när det kommer in lite rutiner i vardan....






Äntligen så fick jag ha älsklingen hos mig..om så bara för en kväll men ändå...mmm så mysigt det va o se han igen..har ju inte träffats på ett par dar...och barna vart oxå jätteglada när ja sa att Mr J skulle komma...Så jag gjorde iordning lite mat o efterrätt tills han kom...men om maten va god d vete fan men han sa att det va gott iaf...jag hade gjort "Kinagryta med fläskfilé" och ris o sallad till...det va väl så där om ja får säga mit...hade aldrig gjort det förut men det dög ju o äta iaf....Gjorde äppelkaka med vanlijvip till efterätt d va gott d..men ja antar d bara för att det va sött o sliskit hahaha....



Peace and out....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0