Onödig info om mig....

Här kommer lite udda info, för den som pallar och orkar bry sig :)

[ ] Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det.
[ ] Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang.
[ ] Jag har lätt för att öppna mig för nya människor.
[x ] Jag ser på nyheterna.
[x ] Jag dödar inte insekter.
[x ] Jag svär ofta.
[ ] Jag sjunger i duschen.
[ ] Jag är en morgonperson.
[ ] Jag betalade för min rington.
[x ] Jag är petig med grammatik.
[ ] Jag är en sportfanatiker.
[x ] Jag tvinnar mitt hår mellan mina fingrar.
[x ] Jag är bra på att baka.
[ ] Min favoritfärg är vit, ljusröd eller ljusblå.
[x ] Jag skulle ha pyjamas på mig till skolan.
[ ] Jag vet hur man skjuter.
[x ] Jag är kär i kärleken.
[x ] Jag skrattar åt mina egna skämt.
[x] Jag äter snabbmat varje vecka.
[ ] Jag är bra på matematik.
[x ] Jag tror på spöken.
[ ] Jag är online 24/7 på msn,.
[ ] Jag har inte lämnat in arbeten och ändå fått 10 i en kurs.
[x ] Jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet.
[x] Jag är väldigt kittlig.
[ ] Jag älskar mörk choklad.
[ ] Jag biter på mina naglar.
[ ] Jag spelar dataspel och/eller Playstation-spel.
[x] Jag är bra på att minnas ansikten.
[ ] Jag är bra på att minnas namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0