Nu...

E d nog dax att krypa ner i sängen....mmm imorgon vid denna tid så ligger älsklingen o ja o myser framför tvn *längtar* om vi inte har somnat då förstås haha..risken finns faktiskt...

Mamma, Gustav, o Oscar va här en sväng innan o fika..jag hade gjort blåbärspaj (byggde på traktordäcket lite mera) som var mycket uppskattad för den tog slut...så det vart ingen paj för Fia o söta Nico som oxå kom förbi en sväng...dom kom försent helt enkelt....



Gahh...måste ha en ny mobil..(älskling nu behöver inte du läsa mer säger till när du kan börja läsa igen...sluta läs då!!!) för denna mobil ja har nu asså den e så fucked up...kan kanske bero på att jag har tappat den i backen lite för många ggr och även haft den ute i regnet...kanske inte så smart men smart e man ju alltid efterhand..hmmm...Iaf...man kan inte ta kort normalt, ljudet går inte att skruva ner, helt plötsligt så kommer man inte in i inkorgen på sms, kan inte skicka sms och då så måste man grundinställa telefonen o då försvinner allt precis allt och detta har hänt 5 ggr sen ja fick telefonhelvetet i december...så nu e d dax för en ny...Har kollat på HTC Touch Diamond...men e lite tveksam...känns som om att man kanske måste vara ingenjör (hur stavas det) för att klara av den e d nån som vet??? Lr har ni kanske någon telefon att rekomendera som inte e för avvancerad MEN som e bra...??!! Så älskling nu kan du fortsätta o läsa....

Nu börjar John Blund kasta lite sömnsalt i ögona...kanske en pik att man ska lägga sig o försöka o sova...lr ja jag ska läsa lite först...=O)

Hunny....ses imorn..godnatt o sovgott...puss puss puss

Natti alla andra out there

//A

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej kusin!

Allt är bra med mig och familjen. Hur är det med dig och familjen? Man läser ju alla andras bloggar så tänkte att jag med får skaffa mig en. Glömmer bort att jag har en. Ha en riktigt härlig helg. Hälsa familjen :).



Kram din kusin Sara

2008-08-07 @ 23:12:31
URL: http://sommarjasmin.blogg.se/
Postat av: Linda

Köp ingen med touth, de e värdelösa och pajar lätt! Jag skickade alltid iväg massa sms under varje samt för man kom emot med kinden...



Hoppas allt e fint med er! kraam

2008-08-08 @ 06:06:26
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hellooo..

Söta bilder på kidsen.. Kul att träffa Fia, vill med.. Hihi..



Hoppas ni får en mysig helg nu! Ha de topp, Hälsa kärleken..



Puss...

2008-08-08 @ 14:53:19
URL: http://alexandratyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0