Mys De Lux med Mr J

Jobbade på förmiddan...känns sisådär..sitter typ bara av min tid där...men d e ju slut med det snart =O)

Åkte som sagt till älsklingen igår...eftersom vi båda e litre krassliga så tog vi det så lugnt det bara går...Jag gjorde en jättegod tomat o fetaost paj med sallad till *supergott* och till efterätt så hade vi glass och varma hjortron..det va väl lite så där..tycker att hjortron har en liten konstig smak...=O/...men det gick ju ner iaf =O)...

Häde inte så mycket igår...hmmm..lite tråkigt inlägg...menman kan ju inte ligga på topp jämt...hihi...
Nä nu e d in i duschen en snabbis o sen vidare in till Karlstad...ska shoppa lite innan älsklingen hämtar mig tänkte ja =O)....

Ha en riktigt trevlig torsdag alla =O)

XoXo

Kommentarer
Postat av: Elin

ååhh shopping wiieee! :) jag shoppade skitfina svaRTA höga vagabond stövlar i läder idag:) kramkram

2008-08-28 @ 16:49:46
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0